هزینه استادیوم آزادی برای فصل بعد استقلال و پرسپولیس: هر بازی 110 میلیون

به گزارش مجله سرگرمی، کارشناس دادگستری برای هر بازی رقم 76 میلیون تومان پیش بینی نموده است که برای فصل بعد 110 میلیون تومان هست.

هزینه استادیوم آزادی برای فصل بعد استقلال و پرسپولیس: هر بازی 110 میلیون

رقم قرارداد تبلیغات محیطی 20 درصد بالا می رود

صادق درودگر در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مجمع گفت: درباره برگزاری مجمع تمام اصول و قواعد برگزاری رعایت شد و جلسه خوبی بود. چون در مجامع مختلف از 20 سال پیش حضور داشتم به ویژه گزارش اقتصادی که بود آقای سلیمانی کاملا و بند به بند شرح داد و بحث ها و نقطه نظرات مختلفی مطرح شد و اینطور نبود که هر چیزی ارائه گردد و به سرعت تصویب گردد. حساسیت های مجمع بیشتر شده که به نفع فوتبال است و امیدوارم تمام اعضای مجمع، چه مدیران، مربیان و داوران وقتی در موعد گزارش های مختلف را می گیرند از جمله گزارش اقتصادی مطالعه نمایند، الان بحث های اقتصادی که مطرح شد چندین نفر را دیدم که گزارشات اقتصادی را می خوانند و این یک حرکت مثبت و سازنده ای برای داشتن یک مجمع واقعی است.

وی درباره تبلیغات محیطی گفت: تبلیغات محیطی هر سال کارشناسی می گردد و ما براساس آن کارشناسی قیمت گذاری می کنیم. فصل بعد 20 درصد نسبت به فصل گذشته افزایش قیمت داریم و این در قرارداد ما آمده است و اگرچه تورم در کشور ما خیلی بالاتر بوده است ولی 20 درصد در قرارداد ما پیش بینی شده است که رعایت می گردد.

درودگر درباره اینکه گفته شده پرسپولیس و استقلال قرار است در ورزشگاه تختی بازی نمایند و اینکه طلب شان از ورزشگاه آزادی چقدر است، گفت: طلبی از ورزشگاه آزادی ندارند، ورزشگاه آزادی طلبی دارد و جلسه ای با حضور آقای داورزنی و جناب آقای کریمی مدیر محترم توسعه و نگهداری اماکن عمومی حضور داشتند و تمام موارد درباره مسائل ورزشگاه آزادی بحث شد، صحبت های دو باشگاه و سازمان لیگ مطرح شد و قرار بر این شد که سال آینده قبل از برگزاری مسابقات ما یک کمیته ای تشکیل دهیم و به دعوت جناب آقای داورزنی، با حضور سازمان لیگ، دو باشگاه و مدیریت محترم توسعه و نگهداری تجهیزات اماکن ورزشی قراردادی تنظیم گردد تا همه نیازهای باشگاه ها و ورزشگاه آزادی در آن لحاظ گردد و رقم آن باید کارشناسی گردد. رقمی که از قبل مانده است و ورزشگاه آزادی اعلام نموده برای هر باشگاه حدود 4 میلیارد بوده است و البته خود باشگاه مبلغ پایین تری گفته اند ولی به هر حال این در حوزه باشگاه ها و ورزشگاه آزادی است و آنها باید اظهارنظر نمایند ولی چیزی که معین است قرار شد که مشکل قراردادی این موضوع حل گردد.

وی درباره این موضوع که ورزشگاه آزادی برای هر بازی چه مبلغی دریافت می نماید، گفت: کارشناس دادگستری برای هر بازی رقم 76 میلیون تومان پیش بینی نموده است که برای فصل بعد 110 میلیون تومان هست.

مسوول بازاریابی سازمان لیگ درباره پرونده ایران نوین گفت: یک چک 17 میلیاردی بود که ما این چک را برگشت زدیم، یکی از حساب های شان که پول زیادی نداشت را مسدود کردیم، 3 ملک را تا الان توقیف کردیم و بقیه اش هم انجام می دهیم، دادگاه مان هم در اردیبهشت یا خرداد برگزار می گردد و تمام مطالبات باشگاه ها از این شرکت اخذ خواهد شد. درباره شرکت بعدی هم متاسفانه در پیچ و خم حقوقی داوری مانده ایم و یکی از نقص های قرارداد است که ما این بحث ها را به داوری می بریم و داوری هم اطاله دادرسی می نماید و 2-3 سال باید دنبال این کار باشیم، امیدوارم که این موضوع حل گردد و در خصوص آن شرکت هم به دقت و با جدیت پیگیر هستیم که مطالبات باشگاه ها دریافت گردد.

درودگر درباره اینکه گفته می گردد باشگاه استقلال پول 3-4 سال آینده اش را دریافت نموده است، گفت:باشگاه استقلال پول 3-4 سال آینده اش را از سازمان نگرفته است، در یک تعاملی که بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال و پرسپولیس بود در جلسه ای که آقای تاج حضور داشتند صورتجلسه ای تنظیم می گردد و تمام هزینه های برگزاری مسابقات و اجاره ورزشگاه آزادی را می پردازد که این پرداخت اجاره برای گذشته است. ما وظیفه مان است که درآمد بیشتری داشته باشیم و به این باشگاه ها یاری کنیم. ما باشگاه های استقلال و پرسپولیس را آزاد گذاشتیم تا بتوانند درآمدزایی نمایند و خوشبختانه حدود 70-80 میلیارد تومان هم درآمد داشتند و از طرفی، بلیط فروشی را هم به خودشان واگذار کردیم. ما تعامل خوبی با این دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار داریم.

3-670

foroshgahak.ir: فروشگاه کوچک | مجله آموزشی سیستم های مدیریت فروش

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15396

به "هزینه استادیوم آزادی برای فصل بعد استقلال و پرسپولیس: هر بازی 110 میلیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه استادیوم آزادی برای فصل بعد استقلال و پرسپولیس: هر بازی 110 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید