کامران منزوی: توفیقی چرا هر کاری کرد که در استقلال بماند؟، برای بازی با السد فقط باید دعا کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، کامران منزوی گفت: اگر پندار توفیقی مدعی گردیده فوتبالی ها ارزش جواب دادن ندارند، چرا هر کاری کرد که در باشگاه استقلال بماند؟

کامران منزوی: توفیقی چرا هر کاری کرد که در استقلال بماند؟، برای بازی با السد فقط باید دعا کنیم

کامران منزوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اظهارنظر پندار توفیقی معاون ورزشی پیشین استقلال که درباره عملکردش و انتقادهایی که از او گردیده، گفته فوتبالی ها ارزش جواب دادن ندارند، عنوان نمود: کسانی که ایشان را در باشگاه استقلال گذاشتند، باید جواب دهند. ما مجمعی داریم که صورت های مالی را تأیید می نماید. ایشان (توفیقی) گناهی ندارد و کوشش نموده با روش های مختلف از جمله دیدن نماینده مجلس، وزارت ورزش و ... در این کار بماند.

وی اضافه کرد: اگر فوتبالی ها ارزش جواب دادن ندارند، پس چرا آنقدر به این در و آن در زدی تا در این پست بمانی؟ شما که هیئت مدیره، دبیر هیئت مدیره و معاون ورزشی باشگاه استقلال شدی، آیا معنایش نیست که می خواستی بمانی؟ اینها جای سؤال ندارد؟ باز هم می گویم او (توفیقی) نباید جواب بدهد، کسی که او را گذاشته، باید جواب دهد. متأسفانه هیچ کسی پاسخگوی عملکردش نیست. کمیته حقیقت یابی هم نداریم تا وارد این مقوله گردد. بعد از نیمه اول بازی با السد، برخی به من گفتند آشغال!

قائم مقام پیشین باشگاه استقلال با اشاره به صحبت هایی که توفیقی انجام داده، گفت: تنها می توانم بگویم، متأسفم! چیزی هم نمی توان گفت. دلم برای طرفدار استقلال می سوزد، طرفداری که روز و شب خودش را برای استقلال گذاشته و عاشقانه تیمش را دوست دارد. متأسفانه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تاوان رفتار این چنینی را می دهد. طرفدار اشتباهی روی وزیر ورزش زوم کرد. از این چهر ها زیاد به فوتبال آمده اند و رفته اند، او (توفیقی) هم فراموش می گردد.

منزوی در خصوص دیدار برگشت استقلال برابر السد قطر که دوشنبه آینده برگزار می گردد، گفت: فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است، بیفتد. آیا کسی فکر می کرد استقلال سه بر یک در تهران شکست بخورد؟ در قطر، جنگ روانی مطرح است و هر تیمی روحی - روانی آماده باشد، برنده می گردد. با توجه به بضاعت استقلال و حریف، فقط باید دعا کنیم و چیزی نمی توانیم بگوییم. امیدوارم از شگفتی های فوتبال برای ما رقم بخورد. دعای خیر پادوانی هم همراه تیم باشد تا نتیجه دلخواه کسب گردد.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3104

به "کامران منزوی: توفیقی چرا هر کاری کرد که در استقلال بماند؟، برای بازی با السد فقط باید دعا کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامران منزوی: توفیقی چرا هر کاری کرد که در استقلال بماند؟، برای بازی با السد فقط باید دعا کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید