پرداخت پاداش بازنشستگان سال 96 کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاداش سرانجام خدمت بازنشستگانی که تا سرانجام سال 96 بازنشسته شدند، تامین شده و در هفته جاری به استان ها ابلاغ می شود.

پرداخت پاداش بازنشستگان سال 96 کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، حسن نوروزی یکشنبه، هشتم مهر ماه در نشست شورای اداری اضافه نمود: اعتبارات عمرانی سال جاری استانی 695 میلیارد تومان بود که در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها ابلاغ و در فاصله 20 روز 592 میلیارد تومان مبادله موافقت نامه صورت گرفت و تنها 103 میلیارد دیگر برای 4 دستگاه اجرایی مانده که مبادله موافقت نامه صورت گیرد.

وی با بیان این که با همکاری دیوان محاسبات اختصاص اعتبارات عمرانی به زودی ابلاغ می شود، اظهارکرد: 206 میلیارد اعتبارات هزینه ای ابلاغ شد که تاکنون 23 دستگاه از مجموع 24 دستگاه مبادله موافقت نامه انجام دادند، ضمن این که در جلسات شورای برنامه ریزی دستگاه ها مکلف شدند گزارشی از میزان جذب اعتبارات ملی ارائه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه های اجرایی تا پایان سال 96 استان اظهار داشت: همه بازنشستگان دستگاه های اجرایی که تا پایان سال 96 بازنشسته شدند اعتبار پاداش پایان خدمت آن ها تأمین شده و در هفته جاری به استان ها ابلاغ می شود.

نوروزی شرح داد: با توجه به شرایط ویژه بودجه ای تأکید شده که در اعتبارات هزینه ای صرفه جویی شده و پرداخت معوقات کارکنان و بازنشستگان در اولویت قرار گیرد.

وی یادآور شد: اختصاص اعتبارات پروژه های عمرانی منوط به واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی است و دستگاه هایی که در واگذاری پروژه موفق نبودند جریمه می شوند.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4183

به "پرداخت پاداش بازنشستگان سال 96 کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت پاداش بازنشستگان سال 96 کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید