نباید از خروج شرکت های نفتی خارجی از ایران ناراحت بود

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رضا خیامیان پیش از ظهر پنج شنبه در آئین گشایش دهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ساخت داخل صنعت نفت و حفاری خوزستان اظهار کرد: سازندگان داخل باید این باور را در صنایع نفت و حفاری ایجاد نمایند که اعتماد آنها افزایش داشته باشد؛ با تمام توان در خدمت صنعت نفت هستیم ولی از آنها هم تقاضا داریم که توجه بیشتری به ساخت داخل داشته باشند.

نباید از خروج شرکت های نفتی خارجی از ایران ناراحت بود

وی با تأکید بر اینکه باید کسب و کار را جوان سازی کرد، اضافه کرد: تحریم های خارجی را کاری نداریم ولی تحریم های داخلی بسیار بیشتر از خارجی ها ما را اذیت می نماید.

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران توضیح داد: از خروج توتال و دیگر شرکت های خارجی نفتی نباید ناراحت بود چون شرکت های توانمند داخلی بسیاری در ایران فعال هستند. می توان به جای تکیه به شرکت های بزرگ اروپایی به فکر تبادل تجربه و تکنولوژی با شرکت های کوچک نفتی در اروپا باشیم.

خیامیان با تأکید بر لزوم پرداخت مطالبات این انجمن بیان نمود: هر جایی که ایرانی ها پا به کار شدند خارجی ها مجبور به عقب نشینی شدند؛ کاتالیز را هر کیلویی 240 دلار خریداری می کردیم ولی مشابه ایرانی آن با کیلویی 40 دلار ساخته می گردد.

وی در سرانجام بیان کرد: بخش خصوصی تحریم ها را به راحتی دور می زند ولی به شرطی که کار داشته باشد؛ در این انجمن برای تجهیزات حفاری و نفت آماده هر نوع کمکی هستیم.

به گزارش خبرنگاران، دهمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان از اول تا چهارم آذرماه 1397 در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز دایر است.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6893

به "نباید از خروج شرکت های نفتی خارجی از ایران ناراحت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید از خروج شرکت های نفتی خارجی از ایران ناراحت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید