فوتبال دنیا، آرای جالب و عجیب برای انتخاب بهترین بازیکن و سرمربی فیفا در سال 2018

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - برای معرفی بهترین بازیکن دنیای فوتبال در سال 2018، آن دسته از افرادی که دارای حق رأی بودند بعضاً انتخاب هایی دور از انتظار داشته اند.

فوتبال دنیا، آرای جالب و عجیب برای انتخاب بهترین بازیکن و سرمربی فیفا در سال 2018

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، اگرچه انتخاب لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن فیفا در سال 2018 با توجه به موفقیت های او در رده باشگاهی و ملی قابل پیش بینی بود، اما در لیست آرایی که برای انتخاب برترین های سال جاری ارائه شد، بعضاً گزینه هایی دیده می شوند که انتخاب آنها از سوی افرادی که صاحب رأی بودند، کمی دور از انتظار به نظر می رسد.

در ادامه فهرستی از 10 نفر از افراد دارای حق رأی که آرای شان با چیزی که انتظار می رفت، تفاوت داشت را مشاهده می کنید:

1- روبرتو مارتینس

سرمربی تیم ملی بلژیک با وجود آنکه دو بازیکن تیمش کوین دی بروینه و ادن ازار در لیست 10 بازیکن برتر دنیا بودند و می توانست به آنها رأی بدهد، به هیچ کدام از آنها رأی نداده است و گزینه هایش عبارت بوده اند از: لوکا مودریچ (کرواسی)، رافائل واران (فرانسه) و لیونل مسی (آرژانتین)

2- ادن ازار

نه تنها مارتینس بلکه کاپیتان تیم ملی بلژیک هم هیچ یک از بازیکنان این تیم مخصوصاً کوین دی بروینه را شایسته کسب جایزه بهترین بازیکن فیفا در سال 2018 ندانسته است و به ترتیب به مودریچ، واران و کیلیان امباپه (فرانسه) رأی داده است.

3- سرخیو راموس

در مورد آرای کاپیتان رئال مادرید نکته عجیب این است که او به هم تیمی فرانسوی اش رافائل واران با وجود قهرمانی در جام دنیای 2018 و لیگ قهرمانان اروپا (تنها بازیکنی که سال جاری هر دو جام را با هم برد) رأی نداده است. آرای راموس عبارتند از: مودریچ، کریستیانو رونالدو و مسی.

4- گرث ساوت گیت

گزینه های سرمربی تیم ملی انگلیس به نوبه خودش جالب توجه و البته عجیب است چون او به هیچ یک از بازیکنان خودش به خصوص هری کین که در لیست 10 کاندیدای برتر بود و آقای گل جام دنیای 2018 شد، رأی نداده است. سه گزینه او عبارتند از: مودریچ، واران و ازار.

5- خبرنگار آرژانتینی

انریکه ماکایا، خبرنگار آرژانتینی و نماینده رسانه ای فیفا که دارای حق رأی در آرژانتین بوده، در میان گزینه های خود هموطنش لیونل مسی را از قلم انداخته است و به ترتیب به مودریج، گریزمان و کریستیانو رونالدو رأی داده است. او از حق رأی خود برای انتخاب سرمربی برتر سال فیفا هم برای انتخاب هموطنش دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید استفاده نکرده و او را در رده دوم قرار داده است.

6- خبرنگار بلژیکی

همچون انریکه ماکایا، همکار بلژیکی او ترئور کریستوف هم به هیچ یک از هموطنان خود یعنی دی بروینه و ازار رأی نداده است. آرای کریستوف شامل کریستیانو رونالدو، مسی و مودریچ می گردد. جالب تر آنکه او در بخش مربیان هم سرمربی تیم ملی کشورش را که مهمترین افتخار این تیم را با کسب مقام سوم جام دنیای 2018 به دست آورد، نادیده گرفته و به پپ گواردیولا (سرمربی منچسترسیتی)، زین الدین زیدان (سرمربی سابق رئال مادرید) و دیدیه دشان (سرمربی تیم ملی فرانسه) رأی داده است.

7- لوکا مودریچ

برنده جایزه بازیکن سال فیفا در بخش مربیان دیدیه دشان را به سرمربی فصل گذشته خودش زین الدین زیدان ترجیح داده است. البته او زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی را جلوتر از هر دوی آنها قرار داده است.

8- جورجو کیه لینی مدافع میانی یوونتوس به عنوان کاپیتان تیم ملی ایتالیا از حق رأی خود برای انتخاب بهترین سرمربی دنیا، به ترتیب دیدیه دشان، زیدان و گرت ساوت گیت را برگزیده و سرمربی خودش ماسیمیلیانو آلگری را از قلم انداخته است.

9- لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا به هیچ یک از سه کاندیدای برتر بخش سرمربیان رأی نداده است و آرای او به ترتیب به سرمربی باشگاهش ارنستو والورده و بعد از آن پپ گواردیولا و ماسیمیلیانو آلگری تعلق گرفته است.

10- خبرنگار روسی

خبرنگار منتخب فیفا در روسیه، کوشلف اولگ در حالی که می توانست به استانیسلاو چرچسوف به عنوان برترین سرمربی فوتبال دنیا در سال 2018 رأی بدهد، او را نادیده گرفته و ترجیح داده است که دشان، زیدان و یورگن کلوپ را انتخاب کند.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3818

به "فوتبال دنیا، آرای جالب و عجیب برای انتخاب بهترین بازیکن و سرمربی فیفا در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، آرای جالب و عجیب برای انتخاب بهترین بازیکن و سرمربی فیفا در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید