عرضه بیش از 1 میلیون بسته قارچ خوراکی در بازار با نشان هولوگرام

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، غلامرضا تقوی، ­­مدیرکل دفتر امور گلخانه ها، گیاهان دارویی و قارچ خوراکی معاونت امور باغبانی­ ضمن اعلام این خبر پیش بینی کرد تا سرانجام مهر ماه، عرضه بسته های قارچ دارای نشان هولوگرام به بیش از سه میلیون عدد برسد.

عرضه بیش از 1 میلیون بسته قارچ خوراکی در بازار با نشان هولوگرام

وی گفت: با توجه به این که در ابتدای سال با مصرف قارچ های سمی خود رو که از عرصه های منابع طبیعی جمع آوری و عرضه شده بود و موجب مسمومیت تعدادی از مصرف کنندگان شد، طراحی و نصب هولوگرام بر روی بسته های فله ای قارچ خوراکی و بسته های 400 تا 500 گرمی این محصول به منظور شفافیت مسیر فراوری تا عرضه مطرح و به مرحله اجرا گذاشته شد.

این مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی، با بیان این که تاکنون 41 واحد فراوری قارچ خوراکی برای اخذ هولوگرام ثبت نام نموده اند، گفت: از این تعداد 16 واحد فراوریی، مبالغ مربوط به اخذ هولوگرام را واریز و آماده دریافت این نشان شده اند.

تقوی ادامه داد: در حال حاضر، چهار واحد بزرگ فراوری قارچ­خوراکی، این هولوگرام را دریافت و روی بسته های محصول خود نصب نموده اند.

وی توضیح داد: از آنجایی که نصب نشان هولوگرام نشان دهنده مسیر سالم فراوری تا عرضه قارچ خوراکی است، وزارت جهاد کشاورزی بر توجه و استقبال مصرف کنندگان از بسته های قارچ خوراکی دارای نشان هولوگرام تاکید دارد.

مدیرکل دفتر امور گلخانه ها، گیاهان دارویی و قارچ خوراکی معاونت امور باغبانی در عین حال تعداد واحدهای فراوری کننده قارچ خوراکی در کشور را یک هزار مورد مطرح کرد.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4661

به "عرضه بیش از 1 میلیون بسته قارچ خوراکی در بازار با نشان هولوگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بیش از 1 میلیون بسته قارچ خوراکی در بازار با نشان هولوگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید