سیستم نرم افزاری مدل های جدید لندروور متحول می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، بالاخره گروه خودروسازی جگوار لندروور رضایت داد که از سیستم های اپل کار پلی و اندروید اوتو پشتیبانی کند. این موضوع پس از اعتراض ها و درخواست های متعدد کاربران انجام می گردد.

سیستم نرم افزاری مدل های جدید لندروور متحول می شوند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب بالاخره جگوار لندروور در سیستم های خود تحول ایجاد کرد. البته خبر بد این است که وسایل نقلیه گروه خودروسازی جگوار که پیش از سال 2019 فراوری شده اند مشمول این شانس بزرگ نمی شوند. حتی اگر از جدیدترین سیستم ها برخوردار باشند.

البته شرکت لندروور اعلام نموده که با یک پرداخت 300 دلاری دریافت کارپلی و اندروید اوتو برای مدل های سال 2018 وجود دارد اما خرید خودروی جدید منطقی تر به نظر می رسد.

تا چندی پیش تنها ایرادی که متخصصان طراحی خودرو از جگوار می گرفتند، مسئله عقب بودن سیستم نرم افزاری خودروهای این شرکت و عدم ارائه اندروید اوتو و اپل کارپلی بود. اما به نظر می رسد با این به روزرسانی جدید دیگر خبری از مسائل سابق نخواهد بود.

البته برخی از کارشناسان بازار خودرو هم معتدقدند جگوار چندان هنری ننموده چرا که این سیستم ها، درواقع بخشی از استاندارد در بازار خودروهای سال 2019 است که شامل تمامی وسایل نقلیه مجهز به سیستم های سرگرمی InLogic Touch Pro یا Touch Pro Duo با وای فای خواهد بود.

البته جگوار در کنار این همگام سازی جدید، سیستم های لمسی هوشمند سیستم ناوبری خودروهایش را نیز به روز کرد. مدل های انتخابی می توانند از دستورالعمل های صوتی برای ناوبری استفاده نمایند و صفحه اصلی سیستم ناوبری نیز تحت یک تجدید بصری قرار گرفته و دکمه های میانبر اضافی روی صفحه اصلی برای کاهش حواس پرتی وجود دارد.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: انتخاب
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5116

به "سیستم نرم افزاری مدل های جدید لندروور متحول می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم نرم افزاری مدل های جدید لندروور متحول می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید