جنس استقلال جور شد

به گزارش مجله سرگرمی، تیم فوتبال استقلال که در هفته اول لیگ برتر برابر پیکان تنها یک بازیکن جوان نام آشنا روی نیمکت داشت، امروز بازیکنان زیادی در اختیار دارد.

جنس استقلال جور شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شاید خوش بین ترین طرفدار استقلال هم پیش بینی نمی کرد که پس از جذب دو بازیکن خارجی و بازگشت امید نورافکن، شاهد حضور گادوین منشا مهاجم نیجریه ای پیشین پرسپولیس در استقلال باشند. روزی که استقلال در هفته اول لیگ برتر به مصاف پیکان رفت، تنها چهره آشنا روی نیمکت این تیم، اللهیار صیادمنش 17 ساله بود. امروز اما، استقلال علاوه بر جذب گونکالوس گینه ای و نورافکن، یک بازیکن خارجی دیگر به نام منشا جذب نموده است. آنها البته پاتوسی بایکن اهل آفریقای جنوبی را هم جذب نموده اند اما فعلا حضور او در این تیم قطعی نشده است.

کاری به تبعات حضور منشا در استقلال نداریم و اینکه آیا موفق می گردد یا نه، اما استقلالی ها امروز در هر پستی بازیکنان شاخصی دارند و کار وینفرد شفر برای انتخاب ترکیب تیمش سخت خواهد شد. استقلال در خط دفاعی خیلی مشکل ندارد و آمار خوبی در نیم فصل اول ثبت کرد، تنها مشکل آنها گلزنی است و باید دید با آمدن بازیکنان این مشکل حل می گردد یا نه.

در زیر نگاهی به بازیکنان استقلال در پست های مختلف داریم:

دروازه بان: مهدی رحمتی، سیدحسین حسینی و مهدی نواللهی.نکته: نوراللهی دروازه بان تیم امید است.

مدافعان: پژمان منتظری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، وریا غفوری، میثم تیموری و فرشاد محمدی مهر.نکته: منتظری در دفاع راست و سهرابیان در قلب خط دفاعی می توانند بازی نمایند و نورافکن در پست هافبک دفاعی نیز بازی نموده است. به اینها باید چشمی را افزود که هم در خط دفاعی و هم هافبک دفاعی بازیکن شاخصی است.

هافبک ها: فرشید باقری، علی کریمی، رضا آذری، سجاد آقایی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، طارق همام و مهدی قائدی. (احتمالاً پاتوسی)نکته: قائدی با توجه به تکنیکی که دارد، بیشتر در خط هافبک یا وینگر بازی می نماید. ضمن اینکه نورافکن قرار است جای کریمی مصدوم به میدان برود. اگر چه چشمی در گروه مدافعان قرار گرفته، اما پست اصلی او هافبک دفاعی است. غفوری و حیدری نیز قابلیت بازی در پست هافبک را دارند و به نظر می رسد که شفر قصد دارد از غفوری در پست هافبک راست استفاده کند.

مهاجمان: مرتضی تبریزی، گونکالوس، محسن کریمی، اللهیار صیادمنش و گادوین منشا. نکته: استقلالی ها دو بازیکن امیدشان به نام های معراج پورتقی و زکریا مرادی را نیز به لیست تیم شان اضافه نموده اند.

به گزارش خبرنگاران، نباید فراموش کرد که نیمکت استقلال هم با آمدن فرهاد مجیدی و مارتین فورکل وزن زیادی پیدا نموده، به خصوص مجیدی که نزد طرفداران استقلال محبوبیت زیادی دارد.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4413

به "جنس استقلال جور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنس استقلال جور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید