السد را بهتر از هر تیم دیگری می شناسیم، آنها پول دارند ما تماشاگر!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، زلاتکو ایوانکوویچ که به خاطر محرومیت برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حاضر گردیده بود به تشریح شرایط پرسپولیس پرداخت.

السد را بهتر از هر تیم دیگری می شناسیم، آنها پول دارند ما تماشاگر!

وی با بیان اینکه دیدار پرسپولیس و السد فینال لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا محسوب می گردد گفت: ما در مرحله گروهی دو بار با السد بازی کردیم و حالا در مرحله نیمه نهایی مجددا حریف هم هستیم.

مربی تیم پرسپولیس حضور پرسپولیس در بازی فردا با السد را ضعیف تر دانست و اضافه کرد: مصدومیت ها و محرومیت هایی داریم ولی با بازیکنانی که داریم کارمان را ادامه خواهیم داد. نفرات تیم ما با انگیزه هستند و به موفقیت فکر می نمایند. امیدوارم نتیجه ای بگیریم که حضورمان در فینال را تضمین کند.

ایوانکوویچ تاکید نمود: تیم السد را بهتر از تمام تیم هایی که با آنها بازی نموده ایم می شناسیم. آنها بازیکنان و مربی خوبی دارند و قطعا کار سختی برابر این تیم داریم. هرچند که میل ما برای صعود به فینال کم نمی گردد.

وی همچنین در خصوص تفاوت های پرسپولیس و السد و تماشاگران پرشمار پرسپولیس گفت: برتری ما نسبت به السد تماشاگرانمان هستند و برتری السد به پرسپولیس فقط پول است! السد این امکان را دارد که بهترین بازیکنان اروپا و حتی اسپانیا را به خدمت بگیرد اما لیگ ایران بسیار بسیار باکیفیت تر از لیگ قطر است. همینطور فوتبال ایران بازیکنان زیادی را به فوتبال بین المللی معرفی می نماید و تعداد زیادی از بازیکنان ایرانی در تیم های اروپایی در حال بازی هستند. تابستان سال جاری سه بازیکن اصلی پرسپولیس به اروپا ترانسفر شدند.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4242

به "السد را بهتر از هر تیم دیگری می شناسیم، آنها پول دارند ما تماشاگر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "السد را بهتر از هر تیم دیگری می شناسیم، آنها پول دارند ما تماشاگر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید