یک گزینه فراتر از خوب برای سفرهای خانوادگی

به گزارش مجله سرگرمی، بسیاری از کسانی که برای خرید قدم به بازار خودرو می گذارند از روی ظاهر خودروها قضاوت می نمایند. همین مشکل، که معمولاً با مثَل عقل همه به چشم شان است تعبیر می گردد، باعث می گردد سانگ یانگ رودیوس نمره بالایی از خریداران نگیرد و اکثر آن ها با بی توجه ای از کنار این ون بگذرند، ولی اشتباه نکنید، ون رودیوس برای سفر خانوادگی یک گزینه فراتر از خوب است. به راحتی برای هفت سرنشین جای کافی دارد و جدا از این، با یک صندوق عقب جادار می تواند تجربه ای لذت بخش را برای تان فراهم کند. از همه این ها گذشته، قیمت این خودرو در قیاس با بسیاری از ون ها و مینی ون ها مالی و به صرفه است. قطعاً قرار نیست منتظر یک معجزه در صنعت خودروسازی باشیم، ولی رودیوس به موتور و جعبه دنده مرسدس بنز مجهز است و از این جهت می تواند گلیم خود را در مقابل رقبا از آب بیرون بکشد. از همین رو شاید بهتر باشد با دقت بیش تری به این خودرو نگاه کنیم. در این جا نقاط قوت و ضعف رودیوس را آنالیز می کنیم.

یک گزینه فراتر از خوب برای سفرهای خانوادگی

ویژگی های مثبت:

  • اتاق راحت و جادار باعث می گردد رودیوس یک گزینه خوب برای مسیرهای طولانی و یا برای مسافرت باشد. این خودرو می تواند تا 11 سرنشین را به راحتی سوار کند و جای کافی برای بار هم داشته باشد. پس برای خانواده هایی که اهل سفرند یا برای کسانی که تور مسافرتی دارند، گزینه بسیار مناسبی است.
  • قیمت مناسب از دیگر ویژگی های این محصول سانگ یانگ و دیگر تولیدات این شرکت کره ای است. خریدار می تواند با قیمتی مناسب به نسبت سایر رقبا یک دستگاه رودیوس را خریداری کند.
  • امکانات رفاهی بالا از دیگر ویژگی های مثبت رودیوس محسوب می گردد. این ون تقریباً بیش ترین امکانات ممکن را برای یک خریدار فراهم می نماید. این امکانات شامل سامانه پخش صدای قابل قبول، امکانات گرمایی و سرمایی مناسب و خوب است.
  • در فضای داخلی رودیوس، با به کارگیری آخرین دست آوردهای مهندسی ارگونومی، تمامی تجهیزات موردنیاز به راحتی و با زیبایی کم نظیر در دسترس راننده و سرنشین های جلو قرار گرفته است.

ویژگی های منفی:

  • بااین که این خودرو مجهز به موتور مرسدس بنز است، ولی فن آوری این موتور لااقل به 20 سال پیش مربوط می گردد، پس طبیعی است که به سختی می تواند وزن بالای این ون را تحمل کند و آن چنان که باید قدرتش را نشان ندهد.
  • به عنوان یک خودروی مسافرتی، رودیوس واقعاً امنیت مناسبی ندارد؛ این خودرو با توجه به تعداد سرنشینان صرفاً مجهز به کیسه هوای مستقل برای دو سرنشین جلو است و به جز آن برای حفاظت از سرنشینان عقب دو کیسه هوای سراسری دارد و هیچ کدام از سرنشینان عقب دارای کیسه هوای مستقل نیستند.
  • جعبه دنده این خودرو هم متعلق به شرکت مرسدس بنز است، اما به نظر می رسد که جعبه دنده 5 دنده ای غیراتوماتیک این خودرو توانایی کافی برای انتقال نیرو به چرخ ها را نداشته باشد و در واقع هماهنگی لازم با موتور و وزن بالای ون را ندارد.

persinablog.ir: پرسینا بلاگ: سیستم مدیریت محتوا پرسینا

koreandream.ir: رویای کره ای: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: دیوار
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30487

به "یک گزینه فراتر از خوب برای سفرهای خانوادگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک گزینه فراتر از خوب برای سفرهای خانوادگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید