گوشی را چطور نگه می دارید و با آن کار می کنید؟

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: آمار نشان می دهد که تا سال 2020 حدود 3 میلیارد کاربر تلفن همراه وجود خواهد داشت. این موضوع نه تنها از منظر پیشرفت تکنولوژی، بلکه از جنبه روانشناسی هم جالب است. در واقع طریقه دست دریافت و کار کردن با گوشی چیز های زیادی را درباره شما فاش می نماید که شاید انتظارش را نداشته باشید. به تصویر زیر نگاه کنید. شما چطور گوشی را نگه می دارید و با آن کار می کنید؟

گوشی را چطور نگه می دارید و با آن کار می کنید؟

1. آن را با یک دست نگه می دارید و کار می کنید

اگر فردی هستید که با یک دست اخبار را چک می کنید، به گوشی ضربه می زنید و تایپ می کنید، اعتماد به نفس زیادی دارید. شما آماده ریسک کردن عاقلانه هستید که به شما یاری می نماید به نتایج مطلوبی دست یابید. اما در روابط کاملا برعکس هستید. شما ترجیح می دهید قبل از اینکه تصمیم به آغاز رابطه بگیرید، زمان کافی بگذارید تا بفهمید آیا این فرد همانی است که در زندگی احتیاج دارید یا نه. به همین دلیل، ممکن است دیگران شما را فردی منزوی و محافظه کار بدانند.

2. با یک دست گوشی را نگه می دارید و با شست دست دیگر با آن کار می کنید

این روش نگه داشتن گوشی، نشان دهنده عقل شماست. شما شهودی، باهوش، عاقل، خردمندو محتاط هستید. شما قبل از اینکه اولین قدم را بردارید، همه چیز را می سنجید. شما دوست دارید هرچیزی که در زندگیتان اتفاق می افتد را استدلال کنید به همین دلیل گول زدن شما بسیار سخت است. اما در زمینه عشق به سختی می توان شما را عاقل نامید. شما تصمیمات سریع و بدون فکر می گیرید که ممکن است گاهی به رابطه تان صدمه بزند. علاوه بر این، در زمینه عشق بسیار قضاوت می کنید.

3. با هر دو دست گوشی را نگه می دارید و با آن کار می کنید

استفاده از هر دو دست برای کنترل گوشی، عشق شما به سرعت را نشان می دهد. شما سریع، کارآمد و آماده تصمیم گیری هستید. شما به آسانی می توانید با محیط های متغیر کنار بیایید و در شرایط جدید موثر عمل کنید. وقتی صحبت از عشق می گردد، کارآمدیتان زیاد به کار نمی آید و معمولا نمی توانید به کسی که دوست دارید نزدیک شوید.

4. از یک دست برای نگه داشتن گوشی و از انگشت اشاره دست دیگر برای کار با آن استفاده می کنید

این روش نشان دهنده خلاقیت شماست. شما ایده های بزرگی دارید که سعی می کنید در زندگی به کار گیرید و آن را خوب انجام دهید. شما دوست دارید تنها باشید تا افکارتان را جمع و جور نموده و شاهکار دیگری خلق کنید که جهان را شگفت زده کنید. چه یک پروژه جدید باشد، چه یک نقاشی یا کتاب، آثار شما معمولا دستاورد های بزرگی هستند. در روابط عاشقانه خلاقیت شما به خجالت تبدیل می گردد که اغلب مانع ایجاد ارتباطات جدید می گردد. با این حال، وقتی کسی سعی می نماید شما را بهتر بشناسد، شخصیت شما شگفت زده اش می نماید.

شما چطور تلفن همراه خود را نگه می دارید و با آن کار می کنید؟

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: برترین ها
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27222

به "گوشی را چطور نگه می دارید و با آن کار می کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی را چطور نگه می دارید و با آن کار می کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید