گواردیولا: دنی آلوز؟ خودمان دو دفاع راست فوق العاده داریم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی منچسترسیتی به صورت غیرمستقیم احتمال ملحق شدن شاگرد سابقش به او در استادیوم اتحاد را رد کرد.

گواردیولا: دنی آلوز؟ خودمان دو دفاع راست فوق العاده داریم

به گزارش خبرنگاران، آینده دنی آلوز هنوز در هاله ای از ابهام واقع شده است. قرارداد این دفاع راست برزیلی با پاری سن ژرمن به خاتمه رسیده و او هنوز هیچ تیم جدیدی پیدا نکرده است، البته شایعاتی درباره احتمال رفتن او به منچسترسیتی برای ملحق شدن به سرمربی سابقش پپ گواردیولا شنیده می گردد اما سرمربی سابق بارسلونا می گوید که نیازی به جذب این بازیکن 36 ساله ندارد.

گواردیولا که تیمش امروز در دیداری محبت آمیز در ژاپن به مصاف یوکوهاما مارینوس می رود، درباره بازیکنی که در بارسلونا 4 فصل زیر نظر او بازی کرد، گفت: همه از وضعیت فعلی آلوز آگاه هستند و می دانند که او چه بازیکن فوق العاده ای است. آلوز نه تنها بازیکن بزرگی است بلکه شخصیتی خارق العاده دارد، البته تیم ما الان دو مدافع راست کناری فوق العاده دارد (کایل واکر و دانیلو).

برخلاف پست دفاع راست، گواردیولا امیدوار است که تیمش پیش از خاتمه مهلت خرید بازیکن بتواند یک مدافع میانی جدید جذب کند و به این ترتیب جای خالی وینسنت کمپانی را پر کند.

او اضافه کرد: خرید در بازار کنونی بسیار سخت است. اگر بتوانیم یک مدافع میانی جدید می خریم، در غیراینصورت با همان بازیکنانی که داریم به کارمان ادامه می دهیم.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34008

به "گواردیولا: دنی آلوز؟ خودمان دو دفاع راست فوق العاده داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: دنی آلوز؟ خودمان دو دفاع راست فوق العاده داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید