گرم کن مخازن با فناوری داخلی فراوری شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ملیحه نادری مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به فراوری گرم کن های صنعتی در این شرکت گفت: این گرم کن ها سامانه ای برای کاربرد در مخازن صنعتی است که به روی مخازن بسته می گردد.

گرم کن مخازن با فناوری داخلی فراوری شد

وی با بیان این که هیترهای انعطاف پذیر از جنس سیلیکون و پلی آمید فراوری می گردد، اضافه کرد: این توانایی را داریم که گرم کن های صنعتی یادشده را در هر ابعاد و توان، منطبق با احتیاجهای صنعت فراوری کنیم.

وی با اشاره به گستردگی مصرف و احتیاج صنایع مختلف به این محصول اظهار کرد: از جمله کاربردهای این گرمکن می توان به صنایع نفت و پتروشیمی، صنایع خودروسازی، تأسیسات، تابلوهای برق و همچنین سامانه های حرارتی صنعتی اشاره نمود.

وی، انعطاف پذیری را یکی از ویژگی های مهم این گرم کن ها دانست و گفت: با توجه به قیمت بالای مواد اولیه و مسائل واردات نمونه خارجی این محصول، در حال حاضر تنها فراورینماینده این گرم کن ها در داخل کشور هستیم و کوشش کردیم این محصولات با کیفیتی بالا و مواد اولیه مرغوب فراوری گردد.

نادری فراوری گرم کن های بشکه ای و سطلی را از محصولات صنعتی این شرکت دانش بنیان مطرح نمود و گفت: این هیترها در دو نوع کمربندی و ژاکت فراوری می گردد. در این هیترها با استفاده از روکش سیلیکون، از ترموستات جهت تنظیم دمای هیتر استفاده شده است و برای گرم کردن بشکه های فلزی روغن و گریس مناسب است.

وی به مزیت های گرم کن های فراوری داخل اشاره نمود و اضافه کرد: این گرم کن ها با بهره گیری از ترموستات برای تنظیم دما، عایق حرارتی و روکش سیلیکون، به نسبت نمونه های مشابه مصرف برق پایین و راندمان حرارتی بالا برخوردارند و می توانند گرما را به صورت یکنواخت در کل سطح بشکه اعمال نمایند.

نادری به اشتغال جمعی از دانش آموختگان و متخصصان در این شرکت دانش بنیان برای رونق فراوری صنعتی اشاره نمود و گفت: این شرکت دانش بنیان توانسته است با فراوری انواع گرم کن ها، ضمن تأمین بخشی از احتیاج صنعت با فراوری داخلی، ضمن ایجاد اشتغال زمینه ساز جلوگیری از خروج ارز و واردات نمونه مشابه باشد.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31852

به "گرم کن مخازن با فناوری داخلی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرم کن مخازن با فناوری داخلی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید