گرشاسبی: با روحیه ای بالا به مصاف استقلال می رویم، کادر فنی تیم ملی بازی های ما را ببیند

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به پیروزی تیمش مقابل الدحیل قطر و سپیدرود رشت گفت: بازیکنان با روحیه بسیار خوبی به مصاف استقلال می روند تا بهتر و با انگیزه بیشتر بازی نمایند.

گرشاسبی: با روحیه ای بالا به مصاف استقلال می رویم، کادر فنی تیم ملی بازی های ما را ببیند

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس پس از پیروزی ارزشمند پرسپولیس با یک گل مقابل سپیدرود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان ما با احتیاط بیشتری بازی کردند چراکه در صورت مصدومیت هر کدام از بازیکنان به مشکل برمی خوردیم. شاهد بودیم که با این وجود موقعیت های زیادی تبدیل به گل نشد و همین موضوع روی اعصاب و روان بازیکنان و هواداران بود.

مدیرعامل پرسپولیس با ابراز خوشحالی از کسب سه امتیاز این دیدار یادآور شد: با کسب سه امتیاز این دیدار و پیروزی مقابل الدحیل قطر روحیه خوبی را قبل از داربی به دست آوردیم تا مقابل استقلال بهتر و با انگیزه بیشتر بازی کنیم.

او با اشاره به تعهداتی که مدیران سابق پرسپولیس نسبت به علی دایی به وجود آورده بودند، گفت: با توافقی که با آقای دایی صورت گرفت قرار است مالیات او را ما پرداخت کنیم و پرداختی هایی هم به او داشتیم که منجر به حل پرونده مالی با علی دایی شد و در نهایت تا این لحظه هیچ خطری ما را برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تهدید نمی کند.

مدیرعامل پرسپولیس نسبت به برنامه تیمش در روزهای آینده و حضور در داربی و مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد: ما هیچ درخواستی برای تغییر بازی ها نداریم و همیشه آماده حضور در مسابقات هستیم.

گرشاسبی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه کارلوس کی روش به شرط برگزاری همه برنامه ها و اردوهای تیم ملی با فدراسیون فوتبال قرارداد امضا نموده و این موضوع نیازمند تعامل و همکاری باشگاه هاست، گفت: درباره این موضوع اظهارنظری نداشته باشم بهتر است اما انتظار داریم کادر فنی تیم ملی در استادیوم حضور داشته باشند و بازی های ما را مشاهده نمایند.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 946

به "گرشاسبی: با روحیه ای بالا به مصاف استقلال می رویم، کادر فنی تیم ملی بازی های ما را ببیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی: با روحیه ای بالا به مصاف استقلال می رویم، کادر فنی تیم ملی بازی های ما را ببیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید