گالیانی: در شرایطی نابرابر باید برابر یوونتوس بازی کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، نایب رئیس باشگاه میلان با ابراز نارضایتی از اتفاق غیرمنتظره ای که برای روسونری پیش از بازی سوپرجام ایتالیا اتفاق افتاده است، تأکید کرد که این تیم باید در شرایطی نابرابر به مصاف یوونتوس برود.

گالیانی: در شرایطی نابرابر باید برابر یوونتوس بازی کنیم

به گزارش خبرنگاران، لغو پرواز تیم فوتبال میلان به سمت قطر برای شرکت در بازی سوپرجام ایتالیا مقابل یوونتوس به دلیل نقص فنی در هواپیمایی که قرار بود آنها را به خاورمیانه برساند، این تیم را یک روز در برنامه اش عقب انداخته است.

دیرتر رسیدن میلان به دوحه برای مصاف با یوونتوس در شرایطی است که بیانکونری هم اکنون در این شهر به سر می برد و بخشی از تمرینات خود را هم انجام داده است.

آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان در این خصوص به خبرگزاری آنسای ایتالیا گفت: این اتفاق از نظر فنی یک ضرر سنگین بزرگ به ما وارد نموده است. یوونتوس اکنون در هوای گرم قطر با آسودگی خاطر تمرین می نماید و فردا هم در هوایی که 20 درجه از زمین تمرینی میلانلو بالاتر است، تمرین خواهد نمود. ما شب به قطر خواهیم رسید و به این ترتیب فقط یک روز وقت داریم که تمرین کنیم.

طبق گزارش خبرگزاری آنسا، میلانی ها مقامات فوتبال ایتالیا را تهدید نموده اند که اگر بار دیگر تأخیری قابل ملاحظه در سفر آنها به قطر صورت بگیرد، قید این سفر و بازی در سوپر جام را خواهند زد.

canadaro.ir: تور کانادا: مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا، ویزای کانادا

indiaro.ir: تور هند ارزان قیمت indiaro | تور بمبئی، گوا، آگرا، جیپور، تور مثلث طلایی، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 68010

به "گالیانی: در شرایطی نابرابر باید برابر یوونتوس بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالیانی: در شرایطی نابرابر باید برابر یوونتوس بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید