کلاهی: برنامه بازی های تدارکاتی را بر اساس پیشرفت اردو برنامه ریزی می کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: بازی های تدارکاتی تیم را با توجه به روند پیشرفت اردو برنامه ریزی می کنیم، خوشبختانه تاکنون یک سری بازی های تدارکاتی اجرا شده است.

کلاهی: برنامه بازی های تدارکاتی را بر اساس پیشرفت اردو برنامه ریزی می کنیم

شبنم کلاهی سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت و گو با ، درباره اعزام تیم ملی بسکتبال به رقابت های غرب آسیا گفت: بازی های تدارکاتی تیم را با توجه به روند پیشرفت اردو برنامه ریزی می کنیم، مسابفات غرب آسیا قرار بود اول مرداد انجام گردد، اما تاریخ آن تغییر کرد.

او درباره بازی های محبت آمیز اجرا شده بیان داشت: یک سری بازی های تدارکاتی اجرا شده است، امروز هم با تیم امید تهران بازی محبت آمیز داشتیم و فعلا این امکان وجود داشته، البته برنامه هایی برای کاپ آسیا اجرا شده که اعلام می کنیم.

سرپرست تیم ملی بسکتبال بانوان درباره حمایت ها بیان داشت: مهم ترین حمایت از جانب رییس و نایب رییس بود این حمایت همه جانبه بود و تیم های ما مرتبا به مسابقات مختلف اعزام شده اند که این باعث افتخار ماست که بعد از برطرف مشکلمان اعزام شدیم. همچنین چند اعزام در چند وقت گذشته داشتیم، تیم ما هم سال جاری هم چند اعزام دارد و سعی می کنیم با حمایت ها مسائل حل گردد.

او اضافه کرد: در حال حاضر خوشبختانه مسئله ای نداریم در بخش بانوان بسکتبال همدلی خوبی وجود دارد و امیدوارم بتوانیم در مسابقات پیش رو هم حاضر شویم.

کلاهی درباره هدف تیم ملی در مسابقات غرب آسیا بیان داشت: ورود به مسابقات نمی تواند بی هدف باشداما ما هنوز محک خوردیم و باید از این شرایط استفاده کنیم تا بتوانیم شرایط را برای تربیت نسل آینده فراهم کنیم.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37442

به "کلاهی: برنامه بازی های تدارکاتی را بر اساس پیشرفت اردو برنامه ریزی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهی: برنامه بازی های تدارکاتی را بر اساس پیشرفت اردو برنامه ریزی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید