پرسپولیس و تراکتور جنگ تمام عیار خواهند داشت، عرب را نمی شناسم!

به گزارش مجله سرگرمی، بیژن ذوالفقارنسب در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد بازی حساس هفته دوم تراکتور در استادیوم یادگار امام تبریز مقابل پرسپولیس گفت: هر دو تیم مدعیان جدی قهرمانی هستند. همین موضوع به حساسیت بازی این دو تیم اضافه می نماید.

پرسپولیس و تراکتور جنگ تمام عیار خواهند داشت، عرب را نمی شناسم!

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: قرعه کشی بازی ها سبب شد تا پرسپولیس و تراکتور خیلی زود با هم بازی نمایند اما یقین داشته باشید که اتمسفر بازی بسیار پرشور خواهد بود و حتی تنور رقابت های لیگ برتر را گرم می نماید.

وی درباره تغییرات تاکتیکی پرسپولیس با گابریل کالدرون اضافه کرد: این مربی در بازی اول نشان داد که برنامه ریزی خوبی انجام داده است. پرسپولیس از لحاظ جسمانی هیچ مسئله ای مقابل پارس جنوبی جم نداشت. این موضوع یاری می نماید تا پرسپولیس در تمام بازی ها تا دقیقه نود بجنگد و برای بردن کوشش کند.

ذوالفقارنسب در خصوص تغییر کادر فنی تراکتور با آمدن مصطفی دنیزلی یادآور شد: او مربی بسیار بزرگی در فوتبال ایران بوده و است. شناخت کاملی از تیم ها دارد و این موضوع به درد تراکتور که بازیکنان برجسته تیم ملی فوتبال را هم در اختیار دارد می خورد. البته نباید نقش طرفدار در این دیدار را فراموش کرد و مطمئن باشید آنها نقش بسزایی در بازی خواهند داشت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره احتمال کنار گذاشتن ایرج عرب از مدیر عاملی این باشگاه اضافه کرد: من ایشان را نمی شناسم ولی برایم عجیب است مدیری را که عمر مدیریتی کوتاهی در این باشگاه دارد بخواهند کنار بگذارند. البته باید دلایل را دانست اما می دانم تغییرات مدیریتی زودهنگام برای باشگاه های بزرگ سم است.

ذوالفقارنسب در سرانجام گفت: پرسپولیس منابع درآمدی زیاد دارد. باید اجازه دهند تا از ظرفیت های خودش استفاده کند در غیر اینصورت چنین باشگاه هایی مادم العمر بدهی های بزرگ مالیاتی دارند.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42110

به "پرسپولیس و تراکتور جنگ تمام عیار خواهند داشت، عرب را نمی شناسم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس و تراکتور جنگ تمام عیار خواهند داشت، عرب را نمی شناسم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید