هدف اپل از استخدام متخصصان فضای ابری

به گزارش مجله سرگرمی، اپل در چند ماه اخیر چندین مهندس نرم افزار شناخته شده با تخصص در رایانش ابری را به خدمت گرفته و حدس هایی را در خصوص رقابت با غول های فضای ابری بوجود آورده است.

هدف اپل از استخدام متخصصان فضای ابری

بر اساس گزارش خبرگزاری Protocol، اقدام اپل برای به خدمت دریافت متخصصان رایانش ابری سبب ایجاد هیاهو در جامعه ابری شده و نشان می دهد کمپانی کوپرتینویی به فکر قدرتمندتر کردن زیرساخت های ابری خود است تا با شرکت هایی مثل آمازون، مایکروسافت و گوگل رقابت کند.

کارمندانی که اپل استخدام نموده در کوبرنتیز (Kubernetes) و کانتینرها تخصص دارند. Michael Crosby از مهندسان پیشین داکر (Docker) و متخصص کانتینرها، یکی از افرادی است که در سال 2020 به اپل ملحق شده است.

Arun Gupta از کارمندان سابق آمازون وب سرویس (AWS) نیز ماه فوریه به استخدام کمپانی کوپرتینویی درآمده و رهبری پروژه های متن باز این شرکت را بر عهده گرفته است. Maksym Pavlenko یکی دیگر از کارمندان سابق AWS که سابقه کار روی خدمات مدیریت کانتینرها را دارد نیز به استخدام اپل درآمده است.

یکی از کارمندان سابق گوگل به نام Francesc Campoy هم حالا در اپل مشغول کار روی کوبرنتیز است. کوبرنتیز، پلتفرمی متن باز برای ارکستراسیون برنامه های کانتینرسازی شده است که اجازه مدیریت اپلیکیشن های کانتینرسازی شده را در چند میزبان می دهد.

اپل همچنین چندین آگهی استخدام نیز منتشر نموده که نشان می دهند این شرکت به دنبال توسعه ابزارهای جدید برای تیم های داخلی برنامه نویسی نرم افزار است.

اپل پلتفرم های مبتنی بر فضای ابری قدرتمندی همچون iCloud، اپ استور، اپل تی وی پلای، اپل موزیک و غیره دارد، ولی تا به امروز نتوانسته همردیف غول های فضای ابری مثل آمازون، مایکروسافت، گوگل، فیسبوک و نتفلیکس قرار گیرد.

این شرکت سال 2018 از برنامه های خود برای سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری در بازه پنج ساله جهت ساخت دیتاسنتر در آمریکا اطلاع داد و سال 2019 به بنیادی به نام CNFC که از کوبرنتیز و کانتینرها میزبانی می نماید ملحق شد.

منبع : دیجیاتو

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کاریکاتوریست ها

asiaro.ir: تور آسیایی ارزان | تور ترکیبی آسیایی | تور ترکیبی جنوب شرق آسیا

pariha.com: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: آی تابناک
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90730

به "هدف اپل از استخدام متخصصان فضای ابری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف اپل از استخدام متخصصان فضای ابری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید