مهلت یک هفته ای برای تخلیه ساختمان پرخطر 6 طبقه در خرمشهر

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، داود دارابی عصر امروز در سی و ششمین جلسه شورای شهر خرمشهر اظهار کرد: ساختمان 6 طبقه در خیابان مولوی خرمشهر شرایط بحرانی دارد و با توجه به شرایط آن، مجوز تخلیه این ساختمان از سوی فرمانداری و دادستان خرمشهر اخذ شده است.

مهلت یک هفته ای برای تخلیه ساختمان پرخطر 6 طبقه در خرمشهر

وی اضافه نمود: شهرداری طبق قانون موظف به اعلام خطر است و در همین راستا پلاکاردی از فردا و به مدت یک هفته برای ابلاغ ساکنان این ساختمان در محل نصب می گردد و ساکنان آن باید ظرف یک هفته نسبت به تخلیه ساختمان اقدام نمایند.

شهردار خرمشهر در رابطه با کندی پیشرفت پروژه های شهرداری نیز گفت: این پروژه ها در قالب اوراق با سر رسید 1400 به پیمانکار سپرده شده است که این اوراق اکنون با 35 تا 40 درصد زیر قیمت به فروش می رسد؛ این امر عاملی در کندی پروژه های مربوطه است.

وی اضافه نمود: دیگر پروژه های شهرداری، را پروژه هایی تشکیل می دهند که اعتبارات آن ها از سوی منطقه آزاد تامین می گردد و به علت اینکه سازمان منطقه آزاد اروند هم با مسائل مالی روبرو شد، شروع پروژه ها نیز با تاخیر و با فصل بارندگی همزمان شد و همین امر روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها را کند نموده است.

دارابی در ادامه از مسائل ناشی از حفاری ها در سطح شهر خرمشهر به ویژه در بازارهای این شهر اشاره نمود و گفت: مجریان پس از حفاری اقدام به دفن نمی نمایند و تنها راه چاره فعلی می تواند این باشد که قبل از صدور مجوز حفاری با نهاد مجری صحبت نموده و ضمانت هایی برای انجام اقدامات ترمیمی پس از حفاری را اخذ و پس از آن مجوزها صادر گردد.

شهردار خرمشهر به مشکل آبگرفتگی معابر خرمشهر درپی بارندگی ها تیز اشاره نمود و گفت: خرمشهر درگیر مسائلی است که بسیاری از ادارات باید یاری نموده تا زیر ساخت های مورد نظر احداث گردد تااین شهر شاهد این وضعت با کمترین بارندگی نباشد.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5945

به "مهلت یک هفته ای برای تخلیه ساختمان پرخطر 6 طبقه در خرمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت یک هفته ای برای تخلیه ساختمان پرخطر 6 طبقه در خرمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید