مطمئنم ذوب آهن برمی شود، منصوریان زمان لازم را دارد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار شامگاه شنبه پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در برابر تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری با خبرنگاران، ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) پیرامون این بازی گفت: خوشبختانه بازی در کنترل ما بود و ما مسابقه را خوب آغاز کردیم و به گل هم رسیدیم، اما در لحظاتی از نیمه دوم کنترل بازی از دست ما خارج شد و ذوب آهن از این فرصت استفاده و دو موقعیت خطرناک بر روی دروازه ما خلق کرد که خوشبختانه با خوش شانسی ما به گل تبدیل نشد.

مطمئنم ذوب آهن برمی شود، منصوریان زمان لازم را دارد

وی به تغییر سرمربی ذوب آهن اشاره نمود و اضافه نمود: منصوریان مربی بزرگ و صاحب سبکی است که می تواند ذوب آهن وضعیت ذوب آهن را درست کند؛ ذوب آهن نیز تیم بزرگی است و من مطمئن هستم که در نیم فصل دوم ذوب آهن دیگری را شاهد خواهیم بود و ذوب آهن برمی گردد همانطوری که سال پیش در مورد استقلال و چند سال قبل درباره ذوب آهن تحت راهنمایی گل محمدی این را گفتم.

سرمربی پارس با قدردانی از بازیکنان تیمش ادامه داد: بازیکنان ما افراد باشرفی هستند که تنها با دریافتی 15 درصدی اینطور برای تیم زحمت می کشند و اکنون پارس جنوبی جم در کنار مدعیان قرار گرفته است و من دست تک تک این بازیکنان را می بوسم و احساس می کنم باشگاه نیز باید قدردانی کند.

وی با بیان این نکته که منصوریان زمان لازم دارد اضافه نمود: هر مربی که تازه به تیمی می پیوندد زمان لازم دارد تا تفکرات خود را در آن تیم نهادینه کند، درمورد منصوریان نیز همین طور است و وی حداقل چهار هفته زمان لازم دارد تا تفکرات خود را به بازیکنان تفهیم کند و تفکرات جدید جایگزین تفکرات قبلی بگردد، اگرچه ذوب آهن در نیمه نخست ضعیف تر از هفته های پیش عمل کرد اما من مطمئنم این تیم مجددا سامان خواهد گرفت.

تارتار از وضعیت خودش در تیم پارس جنوبی گفت و اضافه نمود: طبیعتا تیمی که نتیجه بگیرد، کادر فنی و بازیکنانش خواستار خواهد داشت، از طرفی با توجه به این شرایط اقتصادی، کار کردن مجانی سخت است و کادر فنی ما تا کنون ریالی دریافتی نداشته است، مذاکراتی داشته ام و اگرچه با پارس جنوبی جم قرارداد دارم اما می توانم به راحتی آن را فسخ کنم ولی با داشتن چنین بازیکنان با شرفی، دوست ندارم این تیم را ترک کنم.

وی ادامه داد: مدیرعامل جدید به طور جدی به دنبال رفع مسائل تیم است و امیدوارم با درایتی که دارد این مسائل رفع گردد، از طرفدارانی که همواره یاری حال تیم بودند تشکر می کنم و به بازیکنان هم گفتم که این طرفداران باید راضی از استادیوم برگردند.

سرمربی پارس جنوبی پنالتی را جزئی از فوتبال توصیف کرد و اضافه نمود: ما بازی را خوب شروع کردیم و شایسته گل زنی هم بودیم و می توانستیم از ضد حملات بیشتر استفاده کنیم اما متاسفانه روی پاس های آخر کم دقت بودیم.

وی از بازی های حساس تیمش گفت و ادامه داد: ما در ادمه در مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس بازی داریم اما خوشبختانه از چهار بازی آخر، 6 امتیاز کسب کردیم و می توانیم مقابل تیم های بزرگ آسوده تر و بهتر عمل کنیم.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7030

به "مطمئنم ذوب آهن برمی شود، منصوریان زمان لازم را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطمئنم ذوب آهن برمی شود، منصوریان زمان لازم را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید