مدل مو این ستاره ها از خودشان مشهورتر است!

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: اگرچه برخی ستاره ها به طور مدام مدل موهایشان را عوض می نمایند و هر بار با یک مدل مو در مراسم مختلف دیده می شوند، اما برخی از ستاره ها هستند که به یک مدل مو پایبند بوده یا این که یک مدل مو را آنقدر بولد نموده اند که ما آن ها را با مدل مویشان می شناسیم. در واقع می توان گفت که مدل موی برخی ستاره ها تیدبل به ترند شده و به بیان دیگر مشهورتر از خودشان است. در اینجا برخی از مدل مو های مشهور ستاره ها را برایتان آورده ایم.

مدل مو این ستاره ها از خودشان مشهورتر است!

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون بیشتر به خاطر مدل موهایش در سریال Friends به شهرت رسید. مو های او در این مجموعه، از مد دهه 90 میلادی الهام گرفته است. اگر چه خود جنیفر از این مدل موهایش نفرت داشت، اما آنچه هواداران او را هر روز بیشتر و بیشتر کرد، همین استایل خاص موهایش بود.

ورونیکا لیک

ورونیکا لیک به مو های بلند و بلوندش شهرت دارد. زمانی که ما این مدل مو را می بینیم، به یاد هالیوود زمان قدیم می افتیم. او موهایش را همواره باز می کرد و فرق کج می گرفت. بالای مو های او صاف و پایین اش فر بود.

گریس جونز

مو های گریس جونز در A View To A Kill تبدیل به یک نماد شد. او با مو های کوتاه، اما پوش داده اش، استایلی شخصی را برای خود ثبت کرد که تا سالیان سال مورد تقلید مردم و هوادارانش قرار گرفته بود.

فارا فاست

ما فارا فاست را با آن مو های لایه ای و پوش داده اش به یاد داریم. استایل او آنقدر شهرت و محبوبیت پیدا کرد که تبدیل به ترند سال 1970 میلادی شد.

توییگی

توییگی در سال 1960 الهام بخش بسیاری در زمینه مد و فش بود. او با چشمان درشت، مژه های بلند، جثه لاغر و مو های کوتاهش شناخته می شد. مدل موی پیکسی او یکی از مدل های محبوبی ست که هنوز هم هواداران خاص خود را دارد.

دبی هری

بلوندی نام گروه موسیقی بود که آوازه خود را در اواخر دهه 1970 میلادی به دست آورد. دبی هری خواننده اصلی این گروه است که ظاهری متناسب با نام گروهش داشت. او با مو های بلوند پلاتینیوم الهام بخش بسیاری از زنان بود. مو های کوتاه با چتری هایی که روی پیشانی اش ریخته به قدری شهرت داشت که مجله ووگ در خصوص آن نوشت: دبی هری مو های پلاتینیوم را ترند کرد.

ایمی واینهاوس

ایمی واینهاوس کسی بود که مدل موی دهه 60 میلادی را بار دیگر زنده کرد. او همواره نصف موهایش را بالای سرش جمع می کرد و نصف دیگر را روی شانه هایش می ریخت. چتری نیز عضو ثابت استایلش بود.

دایانا راس

دایانا راس، تا قبل از شهرت اش، مدل مو های مختلفی را تجربه کرد، اما پس از شهرت، او همواره با یک مدل مو در مکان های عمومی حاضر شد. او مو های فر و حجیمی دارد که همواره آن ها را باز می گذارد.

میا فاروچ

مو های مدل پیکسی میا فاروچ یکی از مدل مو های مشهور در دنیا است. او اعتراف کرد که این مدل را خودش با قیچی ناخن کوتاه نموده است. البته مهم نیست که او با چه چیزی موهایش را کوتاه نموده، هرچه باشد به فرم صورت او می آید و موجب محبوبیت اش شده است.

بریژیت باردو

مو های بلند و بلوند بریژیت باردو استایل فرانسوی او را تکمیل می نماید. او موهایش را به مدل های مختلف، از گیس گرفته تا دم اسبی و شنیون، می بست و آنقدر هوادار داشت که تا سالیان سال ترند بود.

هلی بری

آیا ما می توانیم هلی بری را بدون مدل مو های پیکسی اش تصور کنیم؟ این ستاره هالیوودی، مدل موی پیکسی را از مدل موی دهه 90 میلادی الهام گرفت. اگر چه هلی بری طی سال های فعالیت اش مدل مو های مختلفی را امتحان نموده، اما ما او را بیشتر با این مدل مو می شناسیم.

کیت میدلتون

اگر به عکس های مختلف کیت میدلتون نگاهی بیندازید، خواهید دید که او اکثر مواقع با یک مدل موی خاص در مکان های عمومی و مراسم مختلف ظاهر می گردد. مو های او قدی متوسط دارد که همواره به حالت باز و کمی حالت دار آراسته شده است. این مدل مو با استایل کلاسیک و ظریفانه او تناسب زیادی دارد.

آنا وینتور

ما آنا وینتور را با مدل موهایش به یاد داریم. او عاشق مدل موی قارچی ست، به طوری که هیچگاه از آن دل نمی نماید. در واقع ما آنقدر او را با این مدل مو دیده ایم که اگر مدل موهایش را تغییر دهد، به احتمال زیاد او را نمی شناسیم.

الویس پرسلی

تنها خانم ها نیستند که یک مدل مو را سمبل نموده اند، مردان مشهوری، چون الویس پرسلی نیز با یک مدل موی خاص به شهرت رسیدند. الویس مو هایی با قد متوسط داشت که معمولا جلو آن ها را به سمت عقب شانه می کرد.

مریلین مونرو

مرلین مونرو از دیگر ستاره هایی بود که مدل موی خاصی داشت. مو های بلوند، کوتاه و حالت دار او هالیوود را تسخیر کرد. مطمئنا هر یک از ما این مدل مو را هر جایی ببینیم، به یاد مرلین مونرو می افتیم.

تینا ترنر

تینا ترنر همواره با یک مدل مو در مکان های عمومی ظاهر می شد. مو های باز، پف نموده و حجیم او ما را به یاد استایل سال های 1980 میلادی می اندازد. شاید از نظر شما این مدل مو بسیار راحت باشد، اما به نظر ما هیچکس نمی تواند موهایش را مانند تینا درست کند.

ژیزلی بینچنی

ژیزلی بینچنی همواره مو های بلوندش را باز می نماید و روی شانه هایش می ریزد. بالای مو های او همواره صاف و پایین موهایش حالت دار است. این مدل مو در عین سادگی همواره جذاب است و هیچگاه از مد نمی افتد.

دالی پارتن

دالی پارتن به یک چیز شهرت دارد: موهایش. مو های او همواره به طور غیر عادی همواره پرپشت، حجیم و فر بود. البته او خودش اعتراف کرد که از سال 1973 به بعد از پوستیژ استفاده می نماید، زیرا فر کردن و استفاده از اسپری های مو به موهایش آسیب رسانده است.

آدری هپبورن

مدل موی گوجه ای آدری هپبورن در فیلم Breakfast at Tiffany ماندگار شد به طوری که ما آدری را همواره با آن مدل مو به یاد داریم و هواداران او نیز به این مدل مو تا سالیان سال وفادار بودند.

منبع: redbookmag

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: برترین ها
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27984

به "مدل مو این ستاره ها از خودشان مشهورتر است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل مو این ستاره ها از خودشان مشهورتر است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید