محکومیت استقلال بابت حق آموزش اسماعیلی و شکایت صادقی

به گزارش مجله سرگرمی، کمیته معین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال را بابت حق آموزش فرشید اسماعیلی و شکایت مرتضی صادقی محکوم کرد.

محکومیت استقلال بابت حق آموزش اسماعیلی و شکایت صادقی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت باشگاه فجر سپاسی شیراز از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ 250 میلیون ریال بابت یک سال حق آموزش فرشید اسماعیلی در حق خواستار محکوم شد. با توجه به عدم مطالبه هزینه دادرسی، کمیته با تکلیفی روبرو نیست. همچنین خواسته خواستار درخصوص دریافت حق آموزش برای فصل 93-92 تا 94-93 با توجه به اینکه بازیکن در این زمان مشغول انجام خدمت مقدس سربازی بوده، رد می گردد.

در پی شکایت مرتضی صادقی از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و 8 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی درحق خواستار محکوم شد.

در پرونده شکایت محسن ارزانی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 392 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 8 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون محکوم شد. همچنین با توجه به عدم مطالبه خواستار درباره خسارات هزینه دادرسی، کمیته با تکلیفی روبرو نیست.

با توجه به شکایت میلاد پاکرو از باشگاه خونه به خونه بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ 720 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 14 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

در پی شکایت رضا مرادی از باشگاه شهرداری ماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 540 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواستار محکوم شد. همچنین با توجه به عدم مطالبه خواستار درباره خسارات هزینه دادرسی، کمیته با تکلیفی روبرو نیست.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42497

به "محکومیت استقلال بابت حق آموزش اسماعیلی و شکایت صادقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکومیت استقلال بابت حق آموزش اسماعیلی و شکایت صادقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید