قلعه نویی حرف پیشکسوتان را قبول می نماید، مدارک ما تازه به AFC رفت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، امیرحسین فتحی با اشاره به دشواری های کار در باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: صندلی بنده و مدیرعامل پرسپولیس سخت است. تامین منابع مالی سخت ترین و مهمترین نقطه کار است که هیچکس تصورش را نمی نماید. یک کوه بدهی، منابع مالی بسیار محدود، وضعیت نه چندان خوب مالی مملکت، وضعیت مالی خراب و خرابتر باشگاه ها که نه حق پخش دارند و نه تبلیغات محیطی کار را سخت می نماید.

قلعه نویی حرف پیشکسوتان را قبول می نماید، مدارک ما تازه به AFC رفت

وی اضافه نمود: اگر بازیکنی بفروشیم با سیل نقدها روبرو می شویم. محدودیت منابع کار را برای باشگاهداری سخت می نماید. سفر به یک شهر مثل تبریز حداقل 70 میلیون تومان هزینه دارد. هزینه ها سرسام آور است. امیدواریم روزی برسد که فوتبال مستقل گردد.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سئوال که چرا باوجود آگاهی از این مسائل مدیریت در استقلال را قبول کردید؟ توضیح داد: باید بالاخره آمد داخل و کار کرد! اگر من و انصاریفرد نیاییم، چه کسی باید بیاید؟! این یک لذتی دارد! همین که ما (مدیران استقلال و پرسپولیس) می بینیم 40، 50 میلیون نفر شاد می شوند لذت می بریم. امیدوارم سیستم دولت و اسپانسرها یاری نمایند و درک متقابلی باشد تا خانواده ها و خیل بی شمار تماشاگران را شادمان کنیم.

فتحی با اشاره به نقدهای که از مدیریت استقلال باوجود برد این تیم می گردد، اظهار کرد: 30 سال از عمرم در فوتبال بوده است. اینها جریان است و خط می دهند. قبل از سفر تیم به تبریز خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه پنج بازیکن استقلال از پرواز جاماندند. خودم باورم شد. تماس گرفتم و گفتند که همه بازیکنان رفته اند. این افراد شبهه ایجاد می نمایند. یک زمانی می گویند زمین خط کشی نشده و تمرین تعطیل شده است. عده ای هستند که نفعشان در القای شبهات است و از کنار این مسائل سود می برند.

مدیرعامل استقلال که در برنامه ورزش از نگاه دو حضور داشت، در ادامه صحبت هایش جملات عجیبی را بر زبان آورد و گفت: یک سایتی تشکیل شده و 10 تا 15 قلم به مزد دارد و هر روز علیه ما و پرسپولیس خبر کذب می زند. صبح که موبایلتان را باز می کنید می بیند نوشته اند فتحی فلان گفت، انصاریفرد فلان گفت. می نویسند در رختکن دعوا شده. بنده هر روز با استراماچونی جلسه دارم و به تمرین می روم ولی بازهم می گویند چرا خواسته هایش برآورده نمی گردد.

فتحی در بخش دیگری از صحبت هایش به پیشکسوتان باشگاه پرداخت و از آنها خواست تا در رسانه ها علیه باشگاه موضعگیری ننمایند. وی گفت: باشگاه ظرفیت ها و جایگاه های خالی محدودی دارد و امکانش نیست تمام پیشکسوتان را در باشگاه شاغل کنیم. استفاده از پیشکسوت فقط پست دادن به آنها نیست. باید پیشکسوتان این موقعیت را درک نمایند.

وی اظهار کرد: عزیزانی در باشگاه توپ زده اند و باشگاه متعلق به آنهاست، باید همواره کنار باشگاه باشند و صحبت هایشان در جهت منافع باشگاه باشند. اینکه قبل از بازی با پیشکسوتی صحبت می نماید و انتقاد تند و تیزی از باشگاه گردد در جهت منافع باشگاه نیست. درب باشگاه استقلال همواره روی پیشکسوتان برای شنیدن نظراتشان باز است و جایی برای باز کردن این مسائل خارج از باشگاه نیست. این به سود خانواده نیست. توقع دارم پیشکسوتان کنار باشگاه باشند.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: ما دو، سه ماه شبانه روز دنبال دریافت مجوز حرفه ای بودیم. تازه پنجشنبه گذشته فدراسیون فوتبال رسما نامه ما و پرسپولیس را به AFC اعلام نموده است. توقع دارم پیشکسوت بزرگوار درب اتاق مرا بزند و بگوید امیر قلعه نویی از شما طلب دارد و من می توانم به شما در این زمینه یاری کنم. قطعا قلعه نویی حرف پیشکسوتان را بیشتر قبول می نماید {...} باشگاه ظرفیت ندارد به پیشکسوتان پست بدهد. این عزیزان باید کنار باشگاه باشند و باید فضا را آرام نمایند. باشگاه متعلق به فتحی نیست. قطعی فتحی هم مثل مدیران دیگر می رود. اجازه بدهیم فضا آرام باشد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56661

به "قلعه نویی حرف پیشکسوتان را قبول می نماید، مدارک ما تازه به AFC رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی حرف پیشکسوتان را قبول می نماید، مدارک ما تازه به AFC رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید