فرود اضطراری دو هواپیمای فرانسوی در پی تهدید به بمب گذاری

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دو هواپیمای متعلق به خطوط هوایی ایر فرانس که از آمریکا راهی پاریس بودند به دنبال تهدید به بمب گذاری از سوی منابع تروریستی ناشناس، مجبور به تغییر راستا شدند.

فرود اضطراری دو هواپیمای فرانسوی در پی تهدید به بمب گذاری

طبق آخرین گزارش های رسیده، حال تمامی سرنشینان و خدمه این دو هواپیما خوب اعلام شده و عملیات انتقال آنها نیز با موفقیت به پایان رسیده است.

به این ترتیب پرواز شماره 65 ایرباس ای - 380 فرانسه که از فرودگاه لس آنجلس راهی پاریس بود، در فرودگاه سالت لیک سیتی ایالت یوتای آمریکا به زمین نشست و هواپیمای دیگر نیز که از واشنگتن دی سی راهی پاریس بود مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه نوا اسکوشیای کانادا شد.

به دنبال این حادثه، ایرفرانس طی بیانیه ای اعلام کرد: هر دو هواپیما به محض پرواز از سوی منابع تروریستی ناشناس تهدید به بمب گذاری شدند و فرود اضطراری آنها نیز در راستای حفظ امنیت سرنشینان اجرا شده است.

ایرفرانس همچنین از ادامه تحقیقات در این زمینه خبر داد.

فرانسه در جمعه شب هفته گذشته شاهد عملیات تروریستی هماهنگ در شش نقطه از شهر پاریس بود. این عملیات که مسئولیت آن را داعش به عهده گرفته است، به کشته شدن 132 نفر و زخمی شدن بیش از 300 نفر منجر شد. به دنبال این حوادث، پلیس فرانسه با اعلام حالت فوق العاده تدابیر امنیتی را در سطح کشور افزایش دادو انتظار می رود حالت فوق العاده به خواست فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه برای 3 ماه دیگر تمدید شود.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50568

به "فرود اضطراری دو هواپیمای فرانسوی در پی تهدید به بمب گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرود اضطراری دو هواپیمای فرانسوی در پی تهدید به بمب گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید