فرار مالک بدهکار یک تیم فوتبال از ایران، سود میلیاردی از دلار!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حضور مالکان و مدیرانی که بدهکاری های سنگین اقتصادی دارند در فوتبال ایران کاملاً عادی شده است. دومین جلسه علنی محاکمه حسین هدایتی درحالی روز دوشنبه برگزار گردید که او اولین بدهکار بانکی و اقتصادی و اقتصادیاتی نبود که در فوتبال ایران حضور داشت و آخرین آنها هم نخواهد بود.

فرار مالک بدهکار یک تیم فوتبال از ایران، سود میلیاردی از دلار!

یکی از تیم های نوظهور لیگ دسته اول که مالک و مدیرانش با ریخت و پاش فراوان کار خود را در تیمداری آغاز کردند، در حالی برای صعود به لیگ برتر کوشش می نماید که مالک آن از جمله بدهکاران کلان بانکی و اقتصادیاتی بوده و ماه هاست در ایران دیده نشده است.

مالک این تیم که در بخش خصوصی اداره می گردد، در یکی از کشورهای همجوار ساکن است و آخرین بار در اردوی خارج از کشور این تیم توسط اعضای تیم دیده شده است.

مالک این تیم پیش از خرید امتیاز تیم فوتبال، از بدهکاران کلان بود که برای استفاده از بعضی ارتباطات در راستای حل مسائلش، اقدام به خرید تیم فوتبال کرد تا با انتصاب چند مدیر شهری در هیأت مدیره تیمش، به حل مسائل اقتصادی اش یاری کند.

در خصوص تخلف این مدیر فوتبالی گفته می گردد وی با استفاده از ارز با نرخ دولتی قرار بوده بعضی کالاهای اساسی را وارد ایران کند اما پس از وارد کردن مقدار کمی از این کالاها، بقیه مبلغ را در بازار آزاد می فروشد و سود میلیاردی نصیبش می گردد و از ایران می رود!

این تیم تا انتها نیم فصل اول شانس خوبی برای صعود داشت اما با آغاز نیم فصل دوم هفته به هفته از شانسش برای صعود کاسته می گردد.

مدیران انتخابی این مالک که بی میل به انجام تبلیغات زودهنگام برای انتخابات سال های آینده نیستند، اخیراً نیز دست به تغییراتی در تیم خود زده و در حالی که تیم مورد نظر در بالای جدول قرار داشت، اقدام به تغییر در کادر فنی کردند.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14553

به "فرار مالک بدهکار یک تیم فوتبال از ایران، سود میلیاردی از دلار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار مالک بدهکار یک تیم فوتبال از ایران، سود میلیاردی از دلار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید