غیبت ستاره گلدن استیت در فینال کنفرانس غرب

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- مصدومیت اجازه نمی دهد که کوین دورانت در نخستین مسابقه فینال کنفرانس غرب در لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا NBA به میدان برود و برابر پورلتند حاضر باشد.

غیبت ستاره گلدن استیت در فینال کنفرانس غرب

به گزارش خبرنگاران، تیم بسکتبال گلدن استیت مدافع عنوان قهرمانی لیگ NBA در فینال کنفرانس غرب باید برابر پورتلند بازی کند که در این مسابقه کوین دورانت ستاره خود را در اختیار ندارد.

دورانت در مرحله نیمه نهایی آسیب دید و با نظر پزشک این تیم قطعا در دیدار نخست فینال غایب خواهد بود و حضورش در دیدارهای دوم و سوم نیز هنوز معین نیست. پزشک تیم گلدن استیت تاکید نموده که به احتمال فراوان و برای اینکه دورانت سلامت کاملش را بدست بیاورد او بازی دوم را نیز از دست خواهد داد.

دورانت که این روزها صحبت هایی درباره جدایی اش از گلدن استیت مطرح شده یکی از مهره های تاثیرگذار تیمش به حساب می آید و غیبت او می تواند فرصت بزرگی برای پورتلند باشد که توانسته دنور ناگتز مدعی را حذف کند و به فینال برسد.

خبر دیگری که امروز در رسانه ها مطرح شد درباره سرمربی فصل آینده فیلادلفیا است. فیلادلفیا که با قبول شکست برابر تورنتو از رسیدن به فینال کنفرانس شرق بازماند دوباره با سرمربی خود توافق نموده و قرار است برت براون باز هم راهنمایی این تیم را برعهده داشته باشد. براون از سال 2013 سرمربی فیلادلفیا است.

ورزشی**9219**1067**

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23588

به "غیبت ستاره گلدن استیت در فینال کنفرانس غرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت ستاره گلدن استیت در فینال کنفرانس غرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید