صوفی زاده: سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ابتدای سال 98 تعیین می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران اوایل سال 98 و قبلاً از تورنمنت روسیه معین می گردد.

صوفی زاده: سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ابتدای سال 98 تعیین می گردد

به گزارش خبرنگاران، لیلا صوفی زاده پس از پیروزی تیم فوتسال بانوان ایران برابر روسیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ملی فوتسال با برگزاری دو مرحله اردوی آماده سازی به مصاف تیم روسیه رفت. با این وجود بازی بسیار خوبی را ارائه کردند.

او اضافه کرد: در این که سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان خانم است شکی نیست. اما قرار است آقای رعدی به عنوان مشاور فنی در کنار کادر فنی بانوان کار مشاوره را انجام بدهد و به این شکل او را در کنار بانوانمان داریم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ادامه داد: امیدوارم بتوانیم برای سومین بار قهرمانی در آسیا را به دست بیاوریم. فوتسال دختران ما پتانسیل زیادی دارند و کوشش می کنیم تا با برنامه ریزی های ویژه به آرزوی مان برسیم.

صوفی زاده در خصوص سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: اوایل سال 98 و قبل از حضور در تورنمنت روسیه سرمربی معین گردد. مسابقات قهرمانی آسیا 2020 است و یک سال و نیم فرصت داریم اما در تورنمنت روسیه حضور خواهیم داشت و بعد از آن هم برنامه ریزی برای اینکه ایران میزبان تیم های دیگر باشد یا بازیکنان ما به تورنمنت های خارج از کشور اعزام شوند تصمیم می گیریم.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15037

به "صوفی زاده: سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ابتدای سال 98 تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صوفی زاده: سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ابتدای سال 98 تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید