در جلسه سرمربی تیم ملی فوتسال با اعضای هیات رئیسه لیگ چه گذشت؟

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، نشست مشترک اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال برای هماهنگی برنامه مسابقات لیگ و تیم ملی امروز دوشنبه برگزار گشت.

در جلسه سرمربی تیم ملی فوتسال با اعضای هیات رئیسه لیگ چه گذشت؟

سعید نجاریان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در این خصوص به خبرنگاران، گفت: به هر حال برگزاری لیگ و اردوهای تیم ملی نیاز به هماهنگی داشت. تیم ملی حدود یک ماه پیش از جام ملت ها بازیکنان را در اختیار خواهد داشت. هشتم اسفند جام ملت ها آغاز می شود و تقریباً چهارم یا پنجم بهمن لیگ تعطیل می شود.

نجاریان درباره دیگر درخواست های کادر فنی تیم ملی یادآور شد: بحث برگزاری اردوهای هفتگی هم بود. کادر فنی درخواست داشت دو روز اول هر هفته اردویی داشته باشد که تقریباً با این درخواست هم موافقت شد. البته امکان این اردو برای تمام هفته ها فراهم نیست.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در پاسخ به این سئوال که آیا برنامه لیگ تابع برگزاری مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا در ایران واقع شده است یا خیر؟ گفت: اگر ایران بتواند میزبان مرحله مقدماتی شود، حدود 10 روز دست سازمان لیگ باز می شود و این برایمان بهتر است. ما دوره گذشته هم میزبان مرحله مقدماتی بودیم و نمی دانم که این دوره هم میزبانی را به کشورمان می دهند یا خیر. در هر صورت اگر این بازی ها در ایران برگزار شود، برنامه ریزی برای ما بهتر می شود.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30292

به "در جلسه سرمربی تیم ملی فوتسال با اعضای هیات رئیسه لیگ چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جلسه سرمربی تیم ملی فوتسال با اعضای هیات رئیسه لیگ چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید