درمان کمردرد با نرم افزار استرالیایی

به گزارش مجله سرگرمی، پژوهشگران استرالیایی پیروز به فراوری نرم افزاری شده اند که با آنالیز و تحلیل داده های پزشکی به مداوای کمردرد یاری می نماید.

درمان کمردرد با نرم افزار استرالیایی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، محققان مرکز درمانی اس ال اچ دی سیدنی برنامه ای به نام سیستم گزارش دهی و فعالیت هدفمند یا STARS نوشته اند که با استفاده از پلاتفورم هوشمند داده کیولیک ابداع شده و اطلاعات کلیدی در خصوص وضعیت کمردرد هر شخص را تجزیه و تحلیل می نماید.

برنامه یادشده با آنالیز اطلاعات دریافتی می تواند یک روش درمانی مناسب و قطعی پیشنهاد دهد که بر مبنای شرایط بیماری کمر درد هر فرد شخصی سازی شده است.

برای تامین اطلاعات مورد احتیاج این برنامه از داده های کمردرد بیش از 50 هزار نفر استفاده شده است. این برنامه برای مدت شش ماه به طور آزمایشی در چند بیمارستان استرالیا مورد استفاده بوده و در آزمایش ها و آنالیز های به عمل آمده عملکرد موفقی داشته است.

برنامه یادشده می تواند کارکردهای آموزشی هم داشته باشد و امکان دارد در آینده با افزوده شدن به دامنه استفاده از آن برنامه مذکور برای درمان شکستگی و آرتروز هم به کار گرفته گردد.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37636

به "درمان کمردرد با نرم افزار استرالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان کمردرد با نرم افزار استرالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید