حضور کانون با چهار اثر در بازار بین المللی فیلم کره جنوبی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، قلب مترسک به کارگردانی غلامرضا کزازی، مومو اثر هادی طبسی و رسول زرین، پدربزرگ به کارگردانی شیوا صادق اسدی و از میان نور و تاریکی کار علیرضا چیتائی عنوان فیلم های کانون است که در این بازار شرکت کرد.

حضور کانون با چهار اثر در بازار بین المللی فیلم کره جنوبی

کانون تنها شرکت نماینده ایرانی است که چهارمین حضور خود را در بازار بین المللی فیلم گوانجو کره جنوبی تجربه می نماید.

این بازار بین المللی فیلم و فراوریات تلویزیونی و سینمایی از 26 تا 29 شهریور در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیم د جونگ شهر گوانجو کره جنوبی با حضور 500 شرکت نماینده داخلی و خارجی از سراسر دنیا برگزار گردید.

در دوره های قبلی این بازار، نمایندگان کشورهای چین، سنگاپور، مجارستان، قزاقستان، هندوراس، ژاپن، اندونزی و کره جنوبی علاقه مند به خرید فراوریات سینمایی و یا فراوری مشترک با کانون بودند. سال جاری نیز با 13 شرکت خریدار آثار سینمایی از کشور کره جنوبی، شرق آسیا، اروپا و آمریکا مذاکره هایی انجام شد.

این رویداد بین المللی با حمایت وزارت علوم و وزارت بازرگانی، صنعت و انرژی، انجمن تبلیغاتی رادیویی و... راه اندازی شده است و از سوی وزارت فرهنگ، ورزش و توریست کره جنوبی هر ساله برگزار می گردد.

از جمله برنامه های جنبی این بازار، برگزاری نمایشگاه فراوریات رسانه ای، نشست تخصصی فرهنگی دنیای، سمینار بین المللی و رویدادهای ویژه است.

از آنجایی که مسوولان شهر گوانجو سعی دارند این شهر را که در جنوب شبه جزیره کره جنوبی واقع شده است به یک شهر فرهنگی در شرق آسیا تبدیل نمایند و در زمینه تبلیغات این رویداد بین المللی هزینه های زیادی صرف می نمایند، به گونه ای که یک مرکز بزرگ را به تازگی طراحی نموده اند و تا ماه آینده به بهره برداری می رسد.

این بنا از قسمت های مختلفی تشکیل شده و در برگیرنده تمامی مشخصات کشورهای آسیایی است. تصاویر کشورهای آسیایی، موسیقی و معرفی فرهنگ از مواردی است که در طراحی این بنا به کار برده شده است.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46364

به "حضور کانون با چهار اثر در بازار بین المللی فیلم کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور کانون با چهار اثر در بازار بین المللی فیلم کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید