جاذبه های شهر کینگستون در کانادا

به گزارش مجله سرگرمی، کینگستون یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین شهرهای استان انتاریو در کشور کانادا است. این شهر با قدمتی بیش از 300 سال و میراث تاریخی و فرهنگی غنی، پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر دنیا می‌باشد. آیا می‌دانستید که کینگستون در گذشته پایتخت مستعمره‌ای بریتانیا بوده است؟ این شهر با معماری خاص، طبیعت بکر و آب‌وهوای ملایم در تمام فصول سال، گزینه‌ای عالی برای سفر و لذت بردن از زیبایی‌های کاناداست.

جاذبه های شهر کینگستون در کانادا

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

در قلب انتاریو، یکی از منحصربفردترین و زیباترین شهرهای کانادا قرار دارد؛ شهری که با گنجینه های تاریخی، زیبایی های طبیعی و فرهنگ غنی خود، هر گردشگری را شیفته خواهد کرد. آری، سخن از کینگستون می رود، شهر الماس پنهان کانادا که هنوز توسط بسیاری از گردشگران کشف نشده است. پس با ما همراه شوید تا به اعماق این شهر زیبا سفر کنیم.

آنچه که کینگستون را به مقصدی ویژه برای گردشگران تبدیل می کند، تنوع جاذبه های آن است. از میراث تاریخی گرفته تا طبیعت بکر، از فرهنگ محلی تا هنرهای معاصر، این شهر چیزی برای همه سلیقه ها دارد.

جاذبه‌های تاریخی کینگستون

قلعه فورت هنری

فورت هنری یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری کینگستون است. این قلعه‌ی تاریخی که در کنار دریاچه‌ی انتاریو قرار گرفته، محل استقرار نیروهای نظامی در قرن نوزدهم بوده است. با گشت‌وگذار در این محوطه‌ی باشکوه می‌توانید تونل‌های زیرزمینی، اتاق‌های نگهبانان و موزه‌ی جنگ جهانی دوم را از نزدیک ببینید و با گذشته‌ی پرافتخار این شهر آشنا شوید. 

موزه‌ی ملی جنگ جهانی دوم

در کنار فورت هنری، موزه‌ی ملی جنگ جهانی دوم قرار دارد که به بزرگ‌ترین موزه‌ی جنگ جهانی دوم در کانادا شهرت دارد. این موزه‌ی جذاب با داشتن هزاران شیء تاریخی و ارائه‌ی تجربه‌های واقعی به بازدیدکنندگان، یکی از مقاصد محبوب گردشگران است.

قلعه جانوراناس (Fort Frontenac Ruins)

قدم زدن در میان ویرانه های قلعه جانوراناس که در سال 1673 ساخته شده، گویی شما را به گذشته های دور می برد. این ویرانه های قدیمی، خاطرات حضور نیروهای فرانسوی در این منطقه را زنده نگه داشته اند. شما می توانید با حضور در این مکان، وارد دنیایی از تاریخ شده و ریشه های تشکیل کانادای امروزی را کشف کنید.

زیبایی های طبیعی بی نظیر

جزایر هزار جزیره (Thousand Islands) نام "هزار جزیره" برای توصیف این منطقه بسیار گویا است. این مجموعه از جزایر کوچک و بزرگ واقع در رودخانه سنت لارنس، یکی از زیباترین مناظر طبیعی کانادا را تشکیل می دهند. پس برای دیدن این چشم اندازها، قایقی کرایه کنید و با گشت و گذار در آبهای زلال، خاطرات جاودانه ای را برای خود رقم بزنید.

پارک آبشار کینگستون میلز (Kingston Mills Falls) در نزدیکی کینگستون، یک پارک زیبا و باصفا وجود دارد که در آن می توانید آبشارهای خروشان و چشم نوازی را تماشا کنید. پارک آبشار کینگستون میلز، مکان عالی برای پیاده روی، پیک نیک و لذت بردن از طبیعت است. پس کفش های راحتی را به پا کنید و این مکان رویایی را از دست ندهید.

جاذبه‌های فرهنگی کینگستون

میدان وایکینگ (ویکینگ ویچ)  

میدان وایکینگ یا ویکینگ ویچ از مشهورترین نقاط شهر کینگستون است و به عنوان مرکز خرید، سرگرمی و فرهنگی این شهر شناخته می‌شود. در این محوطه‌ فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها، گالری‌های هنری و موزه‌های جذاب فراوانی قرار دارند. گشت‌وگذار در مسیرهای سنگفرش این میدان و لذت بردن از فضای شاد و پرجنب‌وجوش آن تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود.

پارک دریاچه انتاریو

پارک دریاچه انتاریو یکی از زیباترین پارک‌های شهری کینگستون است که در کنار دریاچه قرار گرفته و چشم‌اندازهای بدیع و رویایی دارد. می‌توانید در این پارک به پیاده‌روی، قایق‌رانی یا آبتنی در آب‌های زلال دریاچه بپردازید. مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری زیبایی در کنار دریاچه وجود دارد که می‌توانید در حین ورزش کردن از مناظر طبیعی بی‌نظیر آن لذت ببرید.

هتل‌ها و رستوران‌های شیک کینگستون

هتل ددلی (Dedly Hotel)

هتل ددلی یکی از لوکس‌ترین و متفاوت‌ترین هتل‌های کینگستون است. این هتل بوتیک سبک در ساختمانی قدیمی با معماری منحصربه‌فرد قرار گرفته و تجربه‌ای رویایی از اقامت در شهر تاریخی کینگستون را برایتان رقم می‌زند. طراحی داخلی هتل ترکیبی از سبک‌های مدرن و کلاسیک است و همین موضوع جذابیت خاصی به آن بخشیده است.

رستوران آکوامارین (Aquamarine)

اگر در جستجوی بهترین رستوران کینگستون هستید، رستوران آکوامارین گزینه‌ای عالی خواهد بود. این رستوران فوق‌العاده شیک با چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریاچه، غذاهای دریایی تازه و خوشمزه و سرویس‌دهی بسیار عالی، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از لذت غذا خوردن را برایتان رقم می‌زند. فضای داخلی رستوران نیز با دکوراسیون مدرن و شیکی که دارد، جذابیت آن را دوچندان می‌کند.

فعالیت‌های سرگرم‌کننده در کینگستون

ورزش‌های آبی روی دریاچه

با توجه به موقعیت ویژه‌ی کینگستون در کنار دریاچه‌ی زیبای انتاریو، شما می‌توانید در این شهر از انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی لذت ببرید. قایق‌رانی، جت‌اسکی، شنا، غواصی و ماهیگیری تنها بخشی از فعالیت‌های جذابی هستند که می‌توانید در کینگستون تجربه کنید. آب‌وهوای ملایم این شهر هم فرصتی عالی برای لذت بردن از تفریحات آبی در تمامی فصول سال است.

پیاده‌روی در مسیرهای جنگلی و کوهستانی

علاوه بر زیبایی‌های شهری، کینگستون با داشتن چندین پارک ملی و مسیرهای طبیعت‌گردی، فرصت کاملی برای دوستداران فعالیت‌های ماجراجویانه‌ی کوهستانی نیز فراهم می‌آورد. می‌توانید با پیاده‌روی در مسیرهای پرپیچ‌وخم و دلربای این شهر از چشم‌اندازهای جنگلی و کوهستانی زیبایی لذت ببرید و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از سفر به کینگستون داشته باشید.

جشنواره‌های سالیانه کینگستون

جشنواره‌ی هنر و صنایع‌دستی

هر ساله در ماه‌های گرم سال، جشنواره‌ی هنر و صنایع‌دستی در خیابان‌های کینگستون برگزار می‌شود. در این جشنواره‌ی رنگارنگ می‌توانید از آثار متنوع و زیبای هنرمندان محلی و سراسر کانادا دیدن کنید و همچنین صنایع‌دستی سنتی و مدرن بخرید. این جشنواره فرصت عالی برای آشنایی بیشتر با فرهنگ غنی شهر کینگستون است. 

جشنواره‌ی موسیقی 

جشنواره‌ی سالیانه‌ی موسیقی کینگستون از دیگر رویدادهای شاد و پرجنب‌وجوش این شهر است. در این جشنواره خیابان‌ها پر از رقص، آواز و نوازندگی می‌شوند و هنرمندان محبوب از سراسر دنیا به روی صحنه می‌روند. این جشنواره فرصت مناسبی برای تجربه‌ی موسیقی‌های متنوع و البته خرید خوراکی‌های خوشمزه است.

جامعه هنر دوستانه و فرهنگی

موزه هنرهای زیبا آنز (Agnes Etherington Art Centre) موزه هنرهای زیبا آنز، یکی از معروف ترین مراکز فرهنگی کینگستون است که میزبان آثار هنری زیبا و گوناگونی است. از مجسمه های چشمگیر گرفته تا نقاشی های درخشان، این موزه برای هنردوستان واقعی بهشتی روی زمین خواهد بود.

تئاتر گرند (The Grand Theatre) درست در قلب کینگستون، سالن نمایش قدیمی و باشکوه گرند قرار دارد که یکی از نمادهای فرهنگی این شهر به شمار می رود. اگر عاشق تئاتر و موسیقی هستید، حتما از تماشای یکی از اجراهای بی نظیر در این سالن لذت ببرید.

بهشت خریداران و بازدیدکنندگان مغازه ها

بازار جایز (Chez Gays Market) بازار جایز، محلی جذاب برای گذران زمان و چشیدن طعم واقعی فرهنگ کینگستون است. در این بازار رنگارنگ و پر جنب و جوش، انواع محصولات محلی، صنایع دستی و غذاهای خوشمزه را خواهید یافت. با گشت و گذار در این بازار می توانید خاطره ای شیرین از کینگستون برای خود رقم بزنید.

خیابان پرنشاط (Princess Street) خیابان پرنشاط کینگستون، مرکز خرید و سرگرمی اصلی این شهر است که در آن مغازه ها، کافه ها و رستوران های متعددی قرار گرفته اند. اگر به خرید علاقه مند هستید، این خیابان مکان بی نظیری برای صرف وقت و کاوش در بین فروشگاه های جذاب خواهد بود.

راهنمای کامل لذت بردن از کینگستون

کینگستون برای مسافرانی که به دنبال سفری هیجان انگیز و خاطره انگیز هستند، مقصدی کامل و ایده آل است. این شهر تاریخی، طبیعت بکر، فرهنگ محلی و تفریحات متنوعی را در خود جای داده که همه را شیفته خواهد کرد.

چه دنبال تجربه یک سفر ماجراجویانه باشید یا فقط بخواهید از مناظر زیبا و آرامش لذت ببرید، کینگستون پاسخگوی همه نیازهای شماست. پس چرا خود را از کشف این شهر محروم کنید؟ برنامه سفر خود را هم اکنون آماده کنید و با قدم گذاشتن در خیابان های پر رمز و راز کینگستون، تجربه ای فراموش نشدنی را رقم بزنید.

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده کردید، کینگستون شهری توریستی و جذاب در کانادا است. این شهر با داشتن جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و تفریحی متنوع، هر سال میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. چه برای یک سفر کوتاه و چه برای اقامتی طولانی، کینگستون با زیبایی‌ها و تنوع جاذبه‌هایش انتخاب درستی به شمار می‌آید. پس همین حالا برنامه‌ی سفر به این شهر زیبا را بچینید و از تجربه‌ی لذت‌بخش گردش در آن لذت ببرید!

انتشار: 19 اسفند 1402 بروزرسانی: 19 اسفند 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22806

به "جاذبه های شهر کینگستون در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های شهر کینگستون در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید