توخل: امباپه نمی تواند جای نیمار و کاوانی را پر کند

به گزارش مجله سرگرمی، توخل: امباپه نمی تواند جای نیمار و کاوانی را پر کند

توخل: امباپه نمی تواند جای نیمار و کاوانی را پر کند

پاری سن ژرمن امشب در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی حساسی در خانه منچستریونایتد دارد. وقتی توماس توخل در آغاز فصل به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد، مهمترین ماموریتش موفقیت با قهرمان فرانسه در اروپا بود، ولی در آستانه این بازی حساس نیمار و کاوانی، دو مهاجم مطرحش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

در این شرایط همه نگاه ها به امباپه، پدیده فرانسوی تیم است، ولی توخل در نشست خبری پیش از بازی گفت که نمی توان از او انتظار داشت جای دو مهاجم دیگر را هم پر کند: ما نمی خواهیم همه فشار را روی امباپه قرار دهیم. امباپه کیفیت بالایی دارد، ولی نمی توانیم تمام وظایف نیمار و کاوانی را روی دوش او قرار دهیم. او باید با اعتماد به نفس و با حساب کردن روی پاس همبازیانش بازی کند. می دانیم که قادر به یاری به امباپه هستیم و او نیز باید آزادانه بازی کند. -

توخل درباره اهمیت غیبت نیمار افزود: اگر منچستریونایتد بازیکنانی مانند پل پوگبا و مارکوس راشفورد را در اختیار نداشته باشد مسئله ای نخواهد داشت؟ شما نمی توانید بازیکنانی مانند نیمار را جایگزین او کنید. ما از غیبت نیمار خیلی ناراحت هستیم و دیگر بازیکن کلیدی غایب ما نیز ادینسون کاوانی است.

شانس صعود هر دو تیم برابر است

زمانی که این مرحله قرعه کشی شد، منچستریونایتد در بحران بود و به نظر می رسید پاری سن ژرمن کار سختی برای حذف این تیم ندارد، ولی اوضاع در دو ماه اخیر خیلی تغییر نموده و منچستر با سولشر به تیمی سرحال تبدیل شده. به همین خاطر توخل معتقد است که تیمش مدعی نیست و شانس صعود دو تیم برابر است: بازی کردن برابر منچستر یونایتد یکی از سخت ترین چالش هایی است که می توانید داشته باشید. در هنگام خاتمه مرحله گروهی ما شرایط بسیار خوبی داشتیم، ولی حالا شانس صعود هر یک از دو تیم 50 درصد است. همان زمان گفتم که نباید در خصوص یونایتد پیش داوری کرد و شرایط این تیم فقط در ماه فوریه اهمیت دارد. تکلیف بازی در خاتمه بازی برگشت معلوم می گردد اما ما در بازی برگشت در پاریس راحت تر خواهیم بود.

توخل در خاتمه درباره برنامه تیمش در اولدترافورد گفت: ما پاریس هستیم و قرار نیست تغییری در سبک بازی ما ایجاد گردد و ما نمی خواهیم DNA تیم را تغییر دهیم. منچستر یونایتد بسیار شجاعانه بازی می نماید و ما باید در هر شرایطی در سطح بالایی بازی کنیم.

بیشتر بخوانید:

  • منچستریونایتد-پاری سن ژرمن: ورق به نفع سرخ ها برگشته
  • انگیزه های دی ماریا در بازگشت به اولدترافورد
  • سولشر: این منچستر می تواند هر تیمی را شکست دهد

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12521

به "توخل: امباپه نمی تواند جای نیمار و کاوانی را پر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: امباپه نمی تواند جای نیمار و کاوانی را پر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید