تقویت اقتصاد روستایی زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از استانداری مرکزی، محمد بهاروند با اشاره به نقش روستاییان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: روستاییان و عشایر از اقشار تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بودند که در راستای تداوم و حفظ انقلاب همواره در عرصه حضور داشتند و با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از زیرساخت ها در روستاها فراهم گردیده است.

تقویت اقتصاد روستایی زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور است

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال روستایی از اهداف دولت است، توضیح داد: اعطای تسهیلات با نرخ شش درصد نیز در حمایت از اشتغال روستایی با بازپرداخت طولانی مدت از دیگر سیاست های حمایتی دولت در تقویت اقتصاد روستایی و ایجاد شغل پایدار است.

بهاروند مطرح کرد: ایجاد شغل در روستا موجب وابستگی بیشتر اهالی به سکونت در روستا گردیده و از مهاجرت به شهر جلوگیری می نماید.

فرماندار ساوه با تاکید بر اینکه شوراها مدیر روستاها هستند و در توسعه اقتصاد روستایی نقش به سزایی دارند، گفت: شوراهای روستایی با جذب سرمایه گذار و تعریف طرح های تولیدی باید زمینه تثبیت جمعیت روستایی را فراهم نمایند.

وی یاری به توسعه روستایی را زمینه ساز توسعه کشور دانست و اضافه نمود: روستاها مولد اشتغال هستند و ایجاد شغل برای جامعه روستایی موجب رونق این نقاط و توسعه بیشتر می گردد.

فرماندار ساوه با اشاره به مسائل جاده ای بخش نوبران گفت: در سفر استاندار مرکزی به بخش نوبران و با پیگیری های استاندار مرکزی اعتبار لازم برای تکمیل مسیر غرق آباد به نوبران پیش بینی گردیده و امیدواریم که هرچه زودتر شاهد اتمام این پروژه باشیم.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2586

به "تقویت اقتصاد روستایی زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت اقتصاد روستایی زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید