تقدیر فدراسیون جهانی غواصی از ایران

به گزارش مجله سرگرمی، نشست سالانه و مجمع عمومی فدراسیون جهانی غواصی با حضور ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران و کلیه اعضا فدراسیون جهانی به ریاست آنا آرژانوا در موناکو فرانسه برگزار گردید.

تقدیر فدراسیون جهانی غواصی از ایران

به گزارش خبرنگاران، نشست سالانه و مجمع عمومی فدراسیون دنیای غواصی (CMAS) با حضور ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران و کلیه اعضا فدراسیون دنیای به ریاست آنا آرژانوا در موناکو فرانسه برگزار گردید.

در جریان برگزاری این مجمع آنا آرژانوا رئیس فدراسیون دنیای غواصی در ارائه گزارش فعالیت های این فدراسیون ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از فدراسیون ایران برای برگزاری اولین سمینار دانش افزایی غواصان و مدرسان با حضور اعضا فدراسیون دنیای و 400 شرکت کننده، این سمینار را یکی از فعالیت های بزرگ فدراسیون دنیای در یک سال گذشته بیان کرد و گفت برگزاری دوره های مدرسی مطابق با استانداردهای CMAS نقطه عطفی در غواصی ایران ایجاد کرده است.

در این رویداد سایر موضوعات از قبیل گزارش حسابرسان، مجمع عمومی 2020 و اصلی ترین تصمیمات فدراسیون دنیا غواصی مورد بحث و تایید نهاده شد.

رئیس فدراسیون دنیای غواصی همچنین در دیدار با ایلخان نوری در حاشیه مجمع با یادآوری اولین حضور ایران در مسابقات دنیای فین سوئیمینگ 2018 و عضویت کشورمان در کمیسیون ورزش فدراسیون دنیای، ایران را فدراسیونی درخشان در سال گذشته نام برد و گفت: ایران قابلیت فعالیت های گسترده در سطوح بالا را دارا است و امیدواریم با این روند چشمگیر رو به رشد شاهد حضور غواصی ایران در بالاترین سطح دنیا باشیم.

ملاقات و گفت و گو با دبیرکل فدراسیون دنیای و روسای کمیسیون های علمی، ورزش و فنی از دیگر برنامه های ایلخان نوری در حاشیه این مراسم بود.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18743

به "تقدیر فدراسیون جهانی غواصی از ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر فدراسیون جهانی غواصی از ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید