تخصیص یارانه تجاری سازی فناوری تا سقف 2000 میلیون ریال

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، مهدی کشمیری با اعلام این خبر گفت: در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و فن بازار سال جاری، در نظر است که از فروش طرح ها و محصولات فناورانه و سرمایه گذاری در این حوزه در قالب یارانه تجاری سازی فناوری، حمایت گردد.

تخصیص یارانه تجاری سازی فناوری تا سقف 2000 میلیون ریال

وی توضیح داد: به همین منظور از بین طرح ها و محصولات فناورانه و نوآورانه که در ایام نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و فن بازار قرارداد فروش و یا سرمایه گذاری آنها به صورت رسمی منعقد شده و بر اساس شاخص های مربوطه به عنوان قرارداد منتخب پذیرفته شوند، درصدی از قرارداد منعقده تا سقف 2,000 میلیون ریال حمایت خواهد شد. این حمایت محدود بوده و بر اساس پیشرفت قراردادهای منعقده به آنها اختصاص خواهد یافت.

وی اضافه کرد: دانشگاه ها، مراکز پژوهشی، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد کشور که دارای طرح ها و محصولات فناورانه با قابلیت بالای فروش و یا جذب سرمایه گذار بوده و متقاضی استفاده از این حمایت هستند، می توانند خلاصه مشخصات طرح یا محصول، مشتریان و سرمایه گذاران را به دبیرخانه گروه تجاری سازی و کارآفرینی واقع در دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال نمایند.

لازم به ذکر است اطلاعات طرح ها می بایستی حتماً در سامانه www.IranTechHub.ir جهت آنالیز میزان TRL و انجام مراحل بعدی، ثبت شده و همچنین طرفین قرارداد در ایام نمایشگاه برای انجام مراحل انعقاد، حضور یابند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 82233491 یا 82233472 تماس بگیرند.

persinablog.ir: پرسینا بلاگ: سیستم مدیریت محتوا پرسینا

koreandream.ir: رویای کره ای: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59116

به "تخصیص یارانه تجاری سازی فناوری تا سقف 2000 میلیون ریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص یارانه تجاری سازی فناوری تا سقف 2000 میلیون ریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید