بگوویچ: از بی انگیزگی بازیکنانم ناراحت بودم نه شکست مقابل شهر خودرو، اطمینان دارم این فصل تیم خوبی خواهیم داشت

به گزارش مجله سرگرمی، وینکو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اطمینان دارد این تیم در فصل پیش رو وضعیت خوبی خواهد داشت.

بگوویچ: از بی انگیزگی بازیکنانم ناراحت بودم نه شکست مقابل شهر خودرو، اطمینان دارم این فصل تیم خوبی خواهیم داشت

وینکو بگوویچ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به شکست 3 بر صفر تیمش برابر شهر خودرو در یک بازی محبت آمیز گفت: بازی های محبت آمیز شکل خاص خودش را دارد و ما کوشش کردیم تا بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم، ولی مسائلی هم وجود داشت. البته از قلم نیاندازید که با حریف پرقدرتی روبه رو شدیم، آنهم در شرایطی که بازیکنانم خسته بودند. تیم ما به دلیل پروازهای متعدد و انجام چند بازی سنگین تا حدودی خسته بود.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در ادامه اضافه کرد: در نیمه اول چند فرصت خیلی خوب را از دست دادیم و در نیمه دوم هم می توانستیم گل بزنیم، اما شانس های گلزنی را از دست دادیم. تیم ما مغلوب شد، اما مهم این است که بتوانیم مسائل را رفع کنیم و با آمادگی کامل مهیای هفته نخست لیگ برتر شویم.

وی در واکنش به اینکه گفته می گردد بعد از این باخت به شدت ناراحت بوده است، خاطر نشان کرد: چیزی که مرا ناراحت کرد، بی انگیزه بودن بازیکنان در نیمه دوم بود. شکست برابر شهر خودرو نگران نماینده نیست، ولی باید در هر بازی تا جایی که می توانیم کوشش کنیم و این را باید بازیکنان درک نمایند. من نگران نیستم و اطمینان دارم که برای فصل جدید تیم خوبی خواهیم داشت.

بگوویچ در خصوص معین شدن تاریخ شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر و مصاف تیمش با نساجی در اولین هفته مسابقات لیگ برتر، توضیح داد: خوشحالم که در نهایت تاریخ شروع لیگ معین شد. بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و امیدوارم پیمان رنجبری هم بعد از مصدومیتی که پشت سر گذاشت، خیلی زود به شرایط آرمانی برسد. در بازی اول هم میزبان نساجی هستیم و امیدوارم لیگ سال جاری را با پیروزی برابر این تیم شروع کنیم.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37466

به "بگوویچ: از بی انگیزگی بازیکنانم ناراحت بودم نه شکست مقابل شهر خودرو، اطمینان دارم این فصل تیم خوبی خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگوویچ: از بی انگیزگی بازیکنانم ناراحت بودم نه شکست مقابل شهر خودرو، اطمینان دارم این فصل تیم خوبی خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید