به تخلفات حوزه بازار فوری رسیدگی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش سیستان و بلوچستان گفت: به تخلفات حوزه اصناف و بازار به صورت فوری رسیدگی و با متخلفان با قاطعیت برخورد می گردد.

به تخلفات حوزه بازار فوری رسیدگی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مهدی اسماعیلی اضافه کرد: با توجه به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در خاش با همکاری مردم و مسئولان در حال انجام است، به متخلفان صنفی اجازه نمی دهیم که حقوق سایر شهروندان را پایمال کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در روزهای گذشته افزون بر بیست واحد صنفی متخلف جریمه شده اند و این اقدام با قاطعیت همچنان تداوم دارد.

اسماعیلی ادامه داد: در اسفندماه سال گذشته 525 مورد بازرسی از واحدهای مالی شهرستان صورت گرفته که تعداد 35 فقره پرونده به ارزش حدود 509 میلیون ریال تشکیل که پرونده ها برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات ارسال شده، که عمده تخلفات صورت گرفته گران فروشی، عرضه خارج از شبکه، کم فروشی وعدم درج قیمت است.

وی اظهار کرد: بیشترین اجناس مورد تخلف نفت گاز، میوه و تره بار، مرغ گوشتی زنده، آرد حمایتی و واحدهای خدماتی قالی شویی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: شهروندان می توانند گزارشات تخلفات مالی خود را به وسیله تلفن 124 به واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80540

به "به تخلفات حوزه بازار فوری رسیدگی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به تخلفات حوزه بازار فوری رسیدگی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید