بهسازی زیرساخت های گردشگری پارک گمبوعه

به گزارش مجله سرگرمی، معاون برنامهریزی و سرمایهگذاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از آمادهسازی زیرساختهای مجموعه گردشگری گمبوعه حمیدیه در قالب یک پروژه برای ایام نوروز اطلاع داد.

بهسازی زیرساخت های گردشگری پارک گمبوعه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردگشری خوزستان، احسان زارعاصل شنبه 18 اسفندماه 97 گفت: بهسازی پارک گمبوعه در قالب یک پروژه گردشگری از چندی پیش شروع شده است و طی روزهای آینده پیش از ایام نوروز این پروژه به بهرهبرداری خواهد رسید.

او ادامه داد: این پروژه شامل بهبود زیرساختهایی از قبیل محوطهسازی، آلاچیق، سرویسهای بهداشتی، سرویسهای آبخوری و موضوعاتی از این دست است.

معاون برنامهریزی و سرمایهگذاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان مطرح نمود: این پروژه با اعتبار 200 میلیون تومان در حال انجام است.

او اضافه کرد: چندین پروژهزیرساختی درحال حاضر در سطح استان در حال انجام هستند که در این میان پروژه پارک جنگلی گمبوعه قطعاً تا پیش از نوروز 98 به اتمام خواهد رسید.

بخش گمبوعه یکی از بخش های شهرستان حمیدیه در استان خوزستان ایران است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال 1395، جمعیت بخش گمبوعه 13865 نفر بوده است. پارک جنگلی موجود در بخش گمبوعه با دارا بودن امکاناتی همچون استخر، فضای قایقرانی، فضای سبز و دیگر امکانات تفریحی، یکی از مراکز گردشگری و تفریحی این منطقه به شمار میرود.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41687

به "بهسازی زیرساخت های گردشگری پارک گمبوعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهسازی زیرساخت های گردشگری پارک گمبوعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید