برگزاری شب فرهنگی اسفراین در قالب جشنواره چارسوق

به گزارش مجله سرگرمی، شب فرهنگی اسفراین در جشنواره چارسوق با استقبال اهالی خراسان شمالی روبرو شد.

برگزاری شب فرهنگی اسفراین در قالب جشنواره چارسوق

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه سرپرست این اداره کل گفت: جشنواره چارسوق جمعه 5 مردادماه جاری با هدف نشاط آفرینی و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری اسفراین در محل پارک دانشجوی این شهرستان برگزار گردید.

او با بیان اینکه رویدادهایی از این دست فرصت جذب گردشگر و نیز سرمایه گذاران را فراهم می سازد، توضیح داد: در کوشش هستیم از فرصت جشنواره ها در جهت رونق گردشگری بهره ببریم.

او بیان کرد: جشنواره چارسوق را در 8 شهرستان استان برده ایم تا مردم استان و نیز مسافران نسبت به قابلیت های گردشگری هر شهرستان آشنایی پیدا نمایند که این مهم تاثیر مثبتی در رونق اقتصاد گردشگری و صنایع دستی هر منطقه دارد.

شب فرهنگی اسفراین با حضور نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی، جمع زیادی از اهالی دیار گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها و نیز مسافرانی که در شهرستان اسفراین حضور داشتند برگزار گردید و اجرای موسیقی محلی، مسابقات متنوع، معرفی صنایع دستی منطقه، عرضه انواع غذاهای محلی و... از جمله برنامه های این شب فرهنگی بود.

معرفی ظرفیت های مانه و سملقان

همچنین در این جشنواره، ظرفیت های گردشگری مانه و سملقان معرفی گردید.

جشنواره چارسوق در خراسان شمالی برای هر شهرستان برنامه ریزی گردیده است تا با برگزاری شب فرهنگی در هر شهرستان، مردم استان با ظرفیت های گردشگری آن منطقه آشنا شوند.

استقبال گسترده مسافران و زائران حرم رضوی از شب فرهنگی آشخانه سبب شور و نشاط این برنامه بود که موسیقی سنتی، مسابقات معرفی جاذبه های گردشگری، توزیع کتابچه های معرفی استان، بازی های محلی و... در این شب اجرا شد.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 941

به "برگزاری شب فرهنگی اسفراین در قالب جشنواره چارسوق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری شب فرهنگی اسفراین در قالب جشنواره چارسوق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید