باز هم آسیا، باز هم تغییر برنامه لیگ

به گزارش مجله سرگرمی، پرسپولیس و استقلال در نامه هایی به سازمان لیگ خواستار تغییر زمان بازی های هفته هفدهم شده اند. چرا که علاوه بر نزدیکی زمان بازی ها، هفته دوم لیگ قهرمانان نیز یک هفته پس از انجام بازی اول برگزار می گردد.

باز هم آسیا، باز هم تغییر برنامه لیگ

باز هم آسیا، باز هم در خواست برای تغییر برنامه لیگ

مرحله گروهی دور جدید لیگ قهرمانان آسیا از هفته آینده آغاز می گردد و تیم های استقلال و پرسپولیس 14 اسفند در اولین بازی خود به ترتیب برابر پاختاخور ازبکستان و الدحیل قطر قرار می گیرند.

پرسپولیسی ها سه شنبه هفته آینده در تهران پذیرای نماینده ازبکستان بوده و استقلال در قطر برابر الدحیل قرار می گیرند. طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، این دو تیم باید سه روز بعد یعنی آدینه 17 اسفند، در هفته بیست ویکم لیگ برتر بازی نمایند.

پرسپولیس در قائمشهر با نساجی و استقلال در آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان برود. حالا پرسپولیس و استقلال در نامه هایی به سازمان لیگ خواستار تغییر زمان بازی های هفته هفدهم شده اند. چرا که علاوه بر نزدیکی زمان بازی ها، هفته دوم لیگ قهرمانان نیز یک هفته پس از انجام بازی اول برگزار می گردد.

سازمان لیگ اعلام نموده که برنامه مسابقات لیگ از قبل به آنها داده شده و خیلی امکان لغو بازی ها وجود ندارد، اما با توجه به اینکه دو تیم نماینده ایران در آسیا هستند، به آنالیز تعویق بازی های هفته هفدهم خواهند پرداخت.

عجیب است که باز هم با آغاز دوره جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مشکل تداخل برنامه های لیگ و رقابت های آسیایی، تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس را وادار به ارائه درخواست برای تعویق بازی ها نموده است. این داستان هر دوره تکرار می گردد و ناهماهنگی بین سازمان لیگ و باشگاه ها درباره برنامه های رقابت ها تمامی ندارد.

200 - 2

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13674

به "باز هم آسیا، باز هم تغییر برنامه لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز هم آسیا، باز هم تغییر برنامه لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید