ایرج عرب: امیدواریم تا آخر هفته بازیکنان جدیدی در پرسپولیس داشته باشیم، از پروژه و طرح های اقتصادی جدید استقبال می کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، تا سرانجام هفته جاری بازیکنان جدیدی به عضویت این تیم درآیند.

ایرج عرب: امیدواریم تا آخر هفته بازیکنان جدیدی در پرسپولیس داشته باشیم، از پروژه و طرح های اقتصادی جدید استقبال می کنیم

به گزارش خبرنگاران ، ایرج عرب در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: مسائل مختلف در باشگاه باید به شکل موازی پیگیری گردد و ما همزمان با مواردی روبه رو هستیم که همگی جزو اولویت ها به حساب می آیند. یکی از این موارد تأمین منابع مالی برای پرداخت حق و حقوق اعضای تیم است که در دستور کار بوده.

پرداخت 3.5 میلیارد تومان به علاوه 200 هزار دلار وی در ادامه یادآور شد: از روزی که مسئولیت سرپرستی باشگاه به من سپرده شد، مبلغ 3.5 میلیارد تومان را به صورت ریالی و 200 هزار دلار به صورت ارزی به تیم پرداخت شده است که البته بخشی از مطالبات آنها را شامل می گردد و باشگاه در کوشش است این روند ادامه پیدا کند تا باقی مطالبات پرداخت گردد. در همین راستا به دنبال دریافت باقی پاداش لیگ قهرمانان آسیا از کنفدراسیون هستیم.

به دنبال راهکار امن و کم هزینه هستیم سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: بحث ما این است که باید امن ترین و کم هزینه ترین راهکار، در نظر گرفته گردد. به هرحال مسائلی وجود دارد که کار را سخت می نماید. پس باید بهترین راهکار را انتخاب کنیم تا مجبور نشویم، سراغ روش های پرهزینه برویم. همچنین به دنبال این مسئله هستیم که شرایطی فراهم گردد تا با توجه به مسائل انتقال ارز به کشور، بخشی از تعهدات ارزی باشگاه به صورت مستقیم از محل این پاداش انجام گردد تا منابع مالی باشگاه حفظ گردد.

انتظار داریم تا آخر هفته خرید جدید داشته باشیم ایرج عرب درباره اقدام باشگاه در بازار نقل وانتقالات اعلام نمود: پرسپولیس با توجه به اقدام های قبلی، از پنج بازیکن جدید در نیم فصل دوم بهره مند است و برای جذب دیگر نفرات طبق درخواست و برنامه سرمربی در حال پیگیری امور هستیم. خبرهایی که منتشر می شوند، بیشتر گمانه زنی های رسانه هاست و با توجه به اهمیت اخبار پرسپولیس این مسئله وجود خواهد داشت، ولی هیچ کدام از این اخبار ، نظر رسمی باشگاه نیستند.

وقتی نام پرسپولیس وسط می آید قیمت ها بالا می روند وی ادامه داد: به هرحال جذب بازیکنان مورد نظر در نیم فصل، سخت و سخت است، چرا که تمام بازیکنان تحت قرارداد هستند. هم باید رضایت بازیکن جلب گردد و هم رضایت باشگاهی که بازیکن را در اختیار دارد. بعضی اصلاً حاضر به از دست دادن بازیکن مورد نظر نیستند و بعضی دیگر هم قیمت های بالایی را اعلام می نمایند، به ویژه وقتی که نام پرسپولیس وسط می آید. این موارد، هزینه ها را بالا می برد و ما باید موضوع را مدیریت کنیم. با تمام این اوصاف انتظار داریم در روزهای آینده و حداکثر تا آخر هفته بازیکن جدیدی را جذب کنیم.

از پروژه های جدید اقتصادی و تجاری استقبال می کنیم سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اقدام های لازم برای برپایی اردوی قطر در حال اجرا است و برنامه قطعی شده، توضیح داد: بعد از نقل وانتقالات به دنبال آن هستیم که روی برنامه های جدید و درآمدزایی در باشگاه کار کنیم. برای سروسامان دادن به مسائل مالی باشگاه به دنبال منابع مالی جدید هستیم و از این رو از افراد حقیقی و حقوقی که برای بهره برداری از پتانسیل های باشگاه و برندینگ جهت ایجاد درآمد طرح ها، ایده ها و پروژه های جدیدی داشته باشند، استقبال خواهیم کرد. البته طبیعی است که همیشه موارد مختلفی به باشگاه ارائه می گردد. آنها آنالیز خواهند شد تا بهترین ها با توجه به اولویت، ارائه و پیشنهادهایی که وجود دارد، انتخاب شوند. برای این منظور با اسپانسر همکاری خواهیم داشت و امیدواریم با توسعه فعالیت های اقتصادی، شاهد افزایش درآمد باشگاه باشیم.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9018

به "ایرج عرب: امیدواریم تا آخر هفته بازیکنان جدیدی در پرسپولیس داشته باشیم، از پروژه و طرح های اقتصادی جدید استقبال می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرج عرب: امیدواریم تا آخر هفته بازیکنان جدیدی در پرسپولیس داشته باشیم، از پروژه و طرح های اقتصادی جدید استقبال می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید