افزایش تعداد مراکز معاینه فنی در پایتخت

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران آنلاین:مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش تعداد مراکز معاینه فنی در پایتخت اطلاع داد.

افزایش تعداد مراکز معاینه فنی در پایتخت

به گزارش شهرنوشت، سید نواب حسینی منش در حاشیه همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا با حضور در جمع خبرنگاران گفت: هم اکنون 16 مرکز معاینه فنی در تهران فعال است و یک مرکز هم در بزرگراه بعثت به این مراکز اضافه شد. 5 مرکز سیار هم در تهران فعال است و دو مرکز دیگر هم در حال ساخت است که امیدواریم تا خاتمه سال افتتاح گردد.

حسینی منش ادامه داد: از شهروندان می خواهم با توجه به این که این مراکز هم اکنون خلوت هستند، برای انجام مراحل معاینه فنی اقدام نمایند. البته، درصورتی که در مراکز با ازدحام خودروها روبرو شویم این آمادگی را داریم که در سه شیفت به هموطنان خدمات رسانی کنیم.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران درباره استانداردهای صدور معاینه فنی گفت: این استانداردها بر مبنای دستورالعملی است که سازمان ملی استاندارد و مراکز قانونی در اختیار ما گذاشته اند و ما بر مبنای آن کار می کنیم.

حسینی منش درباره احتمال تقلب در صدور معاینه فنی، مطرح نمود: نمی توان تقلب در معاینه فنی را به صفر رساند، با این وجود اگر تقلبی در این زمینه مشاهده کنیم به شدت با آن برخورد می کنیم.

به گفته مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران بیشتر تقلب ها در بخش هایی است که نیروی انسانی باید آن را تایید کند.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11348

به "افزایش تعداد مراکز معاینه فنی در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد مراکز معاینه فنی در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید