اریکسن بدون مشتری ماند

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره دانمارکی تاتنهام که قصد جدایی از این باشگاه را داشت احتمالا در فصل آینده نیز برای این تیم توپ خواهد زد.

اریکسن بدون مشتری ماند

اریکسن بدون مشتری ماند

چند هفته قبل دنی لووی، رئیس باشگاه تاتنهام شخصا با باشگاه رئال مادرید برای انتقال کریستن اریکسن، هافبک 27 ساله و دانمارکی تماس گرفت اما قیمت بالای این بازیکن باعث انصراف مشتری های او از این انتقال شده است.

تنها یک سال از قرارداد اریکسن با تاتنهام باقی مانده و در تابستان بعد وی تبدیل به بازیکنی آزاد خواهد شد و مشتریان وی می توانند او را با انتقالی رایگان به خدمت بگیرند. اما در این شرایط باشگاه تاتنهام برچسب 130 میلیون پوندی روی هافبک دانمارکی خود زده و همین رقم هنگفت باعث شده رئال مادرید از خرید او دست بکشد.

طبق ادعای سایت گل، منچستریونایتد دیگر تیمی بود که خواستار جذب اریکسن بود اما آنها نیز علاقه ای به پرداخت چنین رقمی ندارند و با این حساب ممکن است اریکسن در تاتنهام ماندنی گردد.

در این شرایط شاید هافبک دانمارکی یک سال باقی مانده قرارداد خود با تاتنهام را نیز سپری نموده و فصل بعد با انتقالی آزاد راهی تیم دیگری گردد و یا در نهایت پیشنهاد تمدید قرارداد اسپرز از سوی وی مورد قبول قرار گرفته و وی در تاتنهام ماندنی گردد.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32088

به "اریکسن بدون مشتری ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اریکسن بدون مشتری ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید