اختلافی بین کادر فنی والیبال نیست، خودمان به خوش خبر اختیار دادیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، افشین داوری در حاشیه مراسم اهدای یادبودها به موزه المپیک و پارالمپیک که امروز شنبه برگزار گردید، در خصوص اخذ ویزای آمریکا برای حضور در لیگ ملت ها و سایر مسائل مرتبط با این فدراسیون شرح داد.

اختلافی بین کادر فنی والیبال نیست، خودمان به خوش خبر اختیار دادیم

سرپرست فدراسیون والیبال در ابتدای توضیحش در این مورد گفت: ما درخواستی داشتیم مبنی بر اینکه کسانی که قبلاً امریکا رفتند نیاز به مصاحبه مجدد نداشته باشند. همانطور که یاری کردیم تا تیم امریکا به ایران بیاید. این گونه هزینه هایشان کمتر شد. آنها هم به ما یاری نمایند چون بخواهیم به دبی برویم باید حدود 600 میلیون تومان هزینه کنیم. البته ما نوبت سفارت گرفته ایم و و پول ها را برای ویزا واریز نموده ایم.

داوری در خصوص اینکه گفته می گردد چون ایران شانسی ندارد برای دریافت ویزا کوشش نمی کند، گفت: این مورد صحت ندارد چون ملی پوشان ما با آمادگی بالا نسبت به گذشته شرایط بهتری دارند. شرایطمان خوب است امیدوارم نتایج خوبی بگیریم. هدف ما کسب سهمیه المپیک است و البته امیدوارم لیگ ملت ها را هم با قدرت آغاز کنیم.

داوری در خصوص اینکه گفته می گردد بین تیم بزرگسالان و جوانان به خاطر انتخاب دو بازیکن اختلاف نظر وجود دارد گفت: اختلافی نیست. در مجموع سالیان گذشته هم وضعیت همین بوده است. با این حال برای ما مهم تیم بزرگسالان است بعد جوانان و سپس نوجوانان. هیچ اختلافی نیست و کولاکوویچ و عطایی و وکیلی نشست هایی را داشته اند. قطعاً در این مورد پس از برگزاری نشست ها توافقات صورت خواهد گرفت.

افشین داوری در خصوص حضورش برای انتخابات فدراسیون والیبال نیز گفت: این طور نیست من اصرار به حضور در این انتخابات داشته باشم چون نباید به جامعه تحمیل بشوم. اگر خواسته جامعه والیبال باشد در انتخابات شرکت می کنم و طبق قوانین هم عمل می کنم.

سرپرست فدراسیون والیبال در خصوص اختیارات بیش از اندازه خوش خبر و اینکه بیشتر از وظایف سرپرستی فعالیت دارد، گفت: ما خودمان خواستیم ورود پیدا کند چون پیشینه خوبی در بین الملل دارد و برای تیم مفید است. با این حال ایشان کاملاً همراه و همسو است و هر تصمیمی در ستاد گرفته گردد تابع انجام آن است. ما در والیبال یک فضای کاملاً آرام را داریم.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23145

به "اختلافی بین کادر فنی والیبال نیست، خودمان به خوش خبر اختیار دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلافی بین کادر فنی والیبال نیست، خودمان به خوش خبر اختیار دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید