اتوبوس گردشگری در بندرعباس راه اندازی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، نشست مشترک مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان و شهردار بندرعباس در مورد آنالیز راهکارها و هماهنگی های بیشتر در برای پیشبرد اهداف شهر خلاق بندرعباس، دوشنبه 13 آبان ماه در محل شهرداری بندرعباس برگزار گردید.

اتوبوس گردشگری در بندرعباس راه اندازی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رضا برومند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان در این نشست ضمن ارائه ظرفیت ها و توانمندی های این اداره کل، گفت: تمام ظرفیت های این اداره کل در حد توان در خدمت شهرداری خواهد بود.

او با اشاره به اینکه با تکیه بر ظرفیت های موجود می توان با برنامه ریزی بهتر به آینده گردشگری و صنایع دستی در استان از جمله شهر بندرعباس امیدوار بود، اضافه کرد: آمادگی داریم هر نوع امکاناتی از ظرفیت های موجود را بدون هیچ چشم داشتی با انعقاد تفاهم نامه و در راستای توسعه شهر بندرعباس در اختیار شهرداری قرار دهیم.

برومند ادامه داد: تشکیل مثلث معاونت عمرانی استانداری، شهرداری و میراث فرهنگی می تواند یاری شایانی به پیشبرد اهداف شهر خلاق کند.

او با اشاره به اینکه در پنج نقطه شهر می توان کارهایی انجام داد که هم صنایع دستی معرفی گردد و هم شهر به گردشگران معرفی گردد، اضافه کرد: جای یک بازار سنتی در بندرعباس خالی است و با تبادل ظرفیت های موجود همچنین می توان به یک شهر ایده آل در زمینه گردشگری دست یافت.

در ادامه امینی زاده شهردار بندرعباس نیز با تشکر از همکاری های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان در مورد ثبت خلاق شهر بندرعباس در زمینه صنایع دستی و هنرهای مردمی گفت: ثبت شهر خلاق فرصتی بود که همه یاری کردند و کار تخصصی را اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان در حوزه صنایع دستی انجام داد.

او با اشاره به اینکه شهرداری هم به دنبال آن است تا در کنار میراث فرهنگی کارها را به نحو احسن انجام دهد، اضافه کرد: به دنبال آن هستیم تا از ایده ها و نظرات شما و همکران شما در موضوع شهر خلاق استفاده کنیم.

شهردار بندرعباس ادامه داد: بهترین راه چاره این است که طرح های مناسبی برای کسب و کار راه اندازی کنیم و این یک فرصت ملی ملی و بین المللی برای بندرعباس است تا بتوانیم خدمتی برای شهر انجام دهیم.

امینی زاه با بیان اینکه بحث آموزش، فراوری، فروش و کسب و کار را باید با جدیت بیشتر پیگیری کنیم بر راه اندازی بازارچه های موقت هفتگی تاکید نمود.

در ادامه توافق شد شهرداری بندرعباس دو دستگاه اتوبوس گردشگری برای شهر بندرعباس اختصاص دهد.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 57438

به "اتوبوس گردشگری در بندرعباس راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتوبوس گردشگری در بندرعباس راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید