ابهام در برگزاری جام باشگاه های کشتی دنیا در ایران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، طبق تقویم اتحادیه دنیای کشتی قرار است مسابقات کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های دنیا طی روزهای 27 تا 29 آذرماه به میزبانی بجنورد برگزار گردد. پیکارهایی که با حضور سه تیم داخلی و سه تیم خارجی بصورت مجزا در هر دو رشته آزاد و فرنگی برگزار می گردد و طبق سنوات گذشته، سه تیم برتر رقابتهای لیگ در این مسابقات به میدان خواهند رفت.

ابهام در برگزاری جام باشگاه های کشتی دنیا در ایران

اما لغو رقابتهای جام دنیای کشتی فرنگی در تهران که با تصمیم کمیته اجرایی اتحادیه دنیای کشتی صورت گرفت، میزبانی جام باشگاه های دنیا را هم تحت تاثیر قرار داده و بعضی معتقدند احتمال لغو این مسابقات هم وجود دارد.

هر چند حسن رنگرز به عنوان سخنگوی فدراسیون کشتی از برگزاری حتمی جام باشگاه های دنیا طبق همان زمان و برنامه قبلی با حضور سه تیم خارجی در شهر بجنورد خبر داده اما هنوز معین نیست، تیم های خارجی مورد نظر فدراسیون از کدام کشورها هستند و اصلا تمایلی به حضور در ایران دارند؟ به گفته رنگرز رایزنی با بعضی از تیم های خارجی در حال اجرا است، اما چه تضمینی وجود دارد که تیم های مورد نظر فدراسیون کشتی مثل تیم های مجارستان و ژاپن که به جام دنیای تهران نیامدند، این بار قید جام باشگاه های دنیا در ایران را هم بزنند. مگر اینکه فدراسیون کشتی به سراغ تیم های نه چندان مطرح کشورهای همسایه برود و قصد داشته باشد به هر شکل ممکن جام باشگاه های دنیا را با هر تیمی حتی تیم های ضعیف هم در ایران برگزار کند.

با توجه به کوشش جدی فدراسیون کشتی برای برگزاری جام باشگاه های دنیا باید نیمه پر لیوان را دید و خوشبین بود، اما نباید فراموش کرد اتحادیه دنیای کشتی خبر لغو جام دنیای تهران را تنها سه روز قبل از برگزاری این مسابقات اظهار داشت و هیچ بعید نیست در مورد جام باشگاه های دنیا هم با یک تصمیم دقیقه نودی همه چیز را منتفی کند!

به گزارش خبرنگاران، با توجه به نتایج نهایی رقابتهای لیگ برتر کشتی، تیم های بازاربزرگ ایران، اترک خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در کشتی آزاد و تیم های بازار بزرگ ایران، سیناصنعت ایذه و هیات کشتی سیرجان نیز در کشتی فرنگی، سهمیه حضور در جام باشگاه های دنیا را کسب کردند.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60701

به "ابهام در برگزاری جام باشگاه های کشتی دنیا در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام در برگزاری جام باشگاه های کشتی دنیا در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید