آموزش بیش از دوهزار نفر توسط موسسات آموزشی خدمات گردشگری یزد

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست معاونت گردشگری یزد گفت: در نه ماهه گذشته سالجاری، بیش از دو هزار نفر در موسسات آموزشی خدمات گردشگری یزد آموزش دیده اند.

آموزش بیش از دوهزار نفر توسط موسسات آموزشی خدمات گردشگری یزد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، هما خورشیدی سرپرست معاونت گردشگری استان در این خصوص گفت: در نه ماهه گذشته سالجاری 53 دوره آموزشی در زمینه گردشگری توسط موسسات آموزشی، در قالب دوره ها و کارگاه های کوتاه مدت و در راستای توانمندسازی شاغلان صنعت گردشگری برگزار شده که تعداد 2150 نفر در این دوره ها شرکت کرده اند.

سرپرست معاونت گردشگری یزد در خصوص اهمیت آموزش در صنعت گردشگری گفت: توجه به موضوع آموزش در صنعت گردشگری امری است که به طور جدی باید دنبال شود. آموزش نیروی انسانی شاغل در بخش گردشگری بعنوان ارائه دهندگان خدمات گردشگری از اهمیت خاصی برخوردار است که باعث ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و جلب رضایت میهمان می شود. نیروهای انسانی شاغل در بخشهای مختلف صنعت گردشگری بطور مستقیم یا غیرمستقیم با گردشگران روبرو هستند و در حال حاضر با توسعه مقاطع مختلف دانشگاهی در رشته گردشگری امکان بهره مندی برای جوانان و افراد علاقمند به اشتغال در حوزه گردشگری میسر می شود.

خورشیدی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر در استان یزد چهار موسسه آموزش خدمات گردشگری در زمینه های آموزش راهنمایان گردشگری فرهنگی، راهنمایان طبیعت گردی، راهنمایان محلی، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و مدیریت عمومی هتلداری با اخذ مجوز اصلی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور فعالیت می کنند که به منظور ارائه آموزشهای تخصصی به علاقمندان اقدام به برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی متنوع می کنند.

او در خاتمه با اشاره به اهمیت زمینه های ارتقای سطح اطلاعات و به روز بودن آموزشها در این حوزه اظهار امیدواری کرد: تمام موسسات آموزشی استان، برای ارتقا و حفظ جایگاه خود، انطباق با شیوه های نوین آموزشی و ارائه خدمات آموزشی با بالاترین کیفیت ممکن را مورد توجه قرار دهند.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39047

به "آموزش بیش از دوهزار نفر توسط موسسات آموزشی خدمات گردشگری یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش بیش از دوهزار نفر توسط موسسات آموزشی خدمات گردشگری یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید