آرژانتینی غیرقابل پیش بینی یا تکرار فرمول با ثبات قهرمانی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ برای سه فصل متوالی به قهرمانی در لیگ برتر رسید تا جدایی او از این تیم تبدیل به شوکه کننده ترین خبر برای هوداران گردد.

آرژانتینی غیرقابل پیش بینی یا تکرار فرمول با ثبات قهرمانی

با این حال گابریل کالدرون جانشین برانکو شد تا مرهمی بر هیاهوی هواداران پرسپولیس باشد اما این مربی برای اینکه بتواند جایگزین مناسبی برای سرمربی پیروز پیشین این تیم گردد چاره ای جز تکرار قهرمانی های پرسپولیس ندارد.

پرسپولیس در حالی برای چهارمین قهرمانی متوالی خود در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر استارت می زند که تفکرات فنی حاکم بر این تیم کاملا با دوران برانکو متفاوت است.

برای شروع بازی های لیگ برتر پیش بینی در مورد ترکیب اصلی این تیم کار سختی شده است و کمتر کسی می تواند درباره یازده مرد اصلی مدنظر کالدرون حدس کاملا صحیحی بزند.

این در حالی است که برانکو در طول چهار فصل حضورش در پرسپولیس معمولا از یک ترکیب ثابت استفاده کرد. اصرار برانکو به انتخاب ثابت بازیکنان اصلی خود باعث شده بود تا همگان از فرمول بازی او و چیدمان بازیکنانش مطلع باشند اما باز هم از او شکست می خوردند تا او تبدیل به پرافتخارترین مربی خارجی تاریخ لیگ برتر ایران گردد.

کالدرون در حالی می خواهد پرسپولیس را به هدف نهایی خود که کسب جام در لیگ برتر است برساند که از همان جاده همیشگی برانکو به سمت مقصدش نمی رود. او در هیچ یک از بازی های پیش فصل تدارکاتی پرسپولیس از یک ترکیب ثابت استفاده نکرده است تا کمتر کسی بتواند زوج علی علیپور در خط حمله پرسپولیس را شناسایی کند. غیر قابل پیش بینی بودن مدافعان میانی پرسپولیس نیز همچون خط حمله این تیم است. کنعانی زادگان و خلیل زاده با وجود اینکه شانس بالایی برای حضور در قلب خط دفاعی پرسپولیس دارند اما معین نیست حضور آنها در ترکیب اصلی مداوم خواهد بود یا با اولین اشتباه از چشم کالدرون می افتند و روی نیمکت می نشینند.

سرمربی پرسپولیس در تمرینات این تیم نشان داده است سیستم تاکتیکی کاملا متفاوتی را نسبت به دوران برانکو در نظر دارد تا سرخ ها با روشی جدید به هدفی تکراری برسند.

تیمی که اگر نتواند قهرمانی های خود را تکرار کند با مسائل زیادی دست و پنجه نرم می نماید.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40646

به "آرژانتینی غیرقابل پیش بینی یا تکرار فرمول با ثبات قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرژانتینی غیرقابل پیش بینی یا تکرار فرمول با ثبات قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید