آرش رضاوند: تا آخر عمر خودم را مدیون دایی می دانم، هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفتم

به گزارش مجله سرگرمی، آرش رضاوند، هافبک بازیساز تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که هنوز تصمیمی برای ماندن یا جدایی از این تیم نگرفته است.

آرش رضاوند: تا آخر عمر خودم را مدیون دایی می دانم، هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفتم

آرش رضاوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اتفاقاتی که در نهایت منجر به برکناری علی دایی از سرمربیگری سایپا شد، گفت: من نمی توانم در خصوص این مسائل که به باشگاه و شخص علی دایی مربوط می گردد، صحبت کنم و به عنوان یک بازیکن وظایف تعریف شده ای دارم. من سه سال با دایی کار کردم و تا آخر عمر خودم را مدیون ایشان می دانم. از لحاظ فنی و اخلاقی چیزهای زیادی در این سه سال از علی آقا یاد گرفتم و همواره برای او آرزوی پیروزیت دارم.

وی در رابطه با اینکه باشگاه سایپا ابراهیم صادقی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب نموده است، تأکید کرد: صادقی بیش از 20 سال در باشگاه سایپا به عنوان بازیکن و مربی فعالیت نموده است و نسبت به مجموعه و تیم شناخت بسیار خوبی دارد. صادقی از مکتب باشگاه سایپاست و امیدوارم در کارش پیروز باشد.

هافبک تیم فوتبال سایپا که قراردادش با این باشگاه رو به اتمام است، درباره اینکه چه تصمیمی برای فصل بعد دارد، توضیح داد: هنوز تصمیمی برای ماندن یا جدایی از سایپا نگرفتم. فعلاً سه بازی دیگر باقی مانده است و سعی می کنم بعد از انتها لیگ، بهترین تصمیم را برای فصل آینده بگیرم.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22091

به "آرش رضاوند: تا آخر عمر خودم را مدیون دایی می دانم، هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرش رضاوند: تا آخر عمر خودم را مدیون دایی می دانم، هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید